מרגש: השרים והח”כים איחלו ‘חנוכה שמח’ לחרשים בשפת הסימנים

שרים, ח"כים ואישי ציבור נוספים השתתפו באירוע חנוכה של עמותת 'שמעיה' שמסייעת לכבדי שמיעה • השר אלקין בישר על מהלך חיוני לטובת בעלי המוגבלויות • במהלך הערב ביצעו אורחי הכבוד מחווה מרגשת לכבדי השמיעה
חרדים 10
ט' טבת התשע"ט / 17.12.2018 21:26

למעלה מ-300 איש השתתפו ביום שלישי בערב באירוע חנוכה ייחודי שיזמה והפיקה עמותת ‘שמעיה’ למען חרשים וכבדי השמיעה בישראל.

האירוע התקיים באולם ‘בראשיתה’ בראשון לציון, כאשר לאחר הדלקת נר שלישי של חנוכה הסבו האורחים לארוחת ערב עשירה ונהנו מתוכנית אומנותית.

את האירוע כיבדו בנוכחותם אישי ציבור רבים – ביניהם: השר להגנת הסביבה – זאב אלקין, שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים – חיים כץ, השר לשעבר גדעון סער, ח”כ מיכאל מלכיאלי וח”כ מיקי זוהר.

השרים והח”כים נשאו דברי ברכה נרגשים, במהלכם העלו על נס את פעילות עמותת ‘שמעיה’, על מוסדותיה הרבים, שהפכה לכתובת המרכזית והמתקדמת ביותר בכל הקשור למתן מענה לקהילת החרשים וכבדי השמיעה בישראל.

הנואמים הדגישו כי מעבר למקצועיות המרשימה של עמותת ‘שמעיה’, הרי שהיא מתאפיינת באנושיות ורגישות ברמה נדירה, שמסייעת ומקלה הן על האנשים הנעזרים ב’שמעיה’ והן על בני משפחותיהם.

השר זאב אלקין בישר בנאומו כי בכוונת הממשלה לקדם בחקיקה הנגשה של מקומות קדושים ואתרי מורשת לבעלי מוגבלויות.

הרב שמעון לוי, מנכ”ל העמותה, שיבח את השרים כץ ואלקין, השר לשעבר סער, והח”כים הרב מלכיאלי וזוהר, על פועלם הרב והאוזן הקשבת שלהם למען ‘שמעיה’.

מחווה מרגשת במיוחד נרשמה כאשר כל נואם בירך בסיום נאומו את הנוכחים בברכת חנוכה שמח – בשפת הסימנים.

בין לבין קיימו השרים והח”כים פגישה אישית עם מנכ”ל ‘שמעיה’, הרב שמעון לוי, ושמעו ממנו על האתגרים של העמותה וצרכיה. במהלך הפגישות הביעו המשתתפים את התפעלותם מהפעילות העניפה של העמותה, מאמציה והישגיה.

הח”כים והשרים הבטיחו להמשיך לעמוד לימין העמותה ולפעול ככל הניתן למענה.

בעמותת ‘שמעיה’ סיכמו בסיפוק את האירוע המיוחד ששימח חרשים וכבדי שמיעה רבים, וגם היווה הזדמנות נאותה להוקיר את מי שפועלים למענה במישור הציבורי.

“הבאנו הרבה אור בחג החנוכה ואנחנו מקווים שהאור הזה ימשיך להאיר גם לאורך השנה כולם”, אומרים ב’שמעיה’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות