תקיפת נהג אוטובוס ערבי בקרית ספר: בן 20 ממודיעין עילית נעצר

חוקרי המשטרה עצרו הלילה לחקירה צעיר בשנות ה-20 לחייו, ממודיעין עלית - בחשד לתקיפת נהג האוטובוס • המשטרה ביקשה להאריך מעצרו בארבעה ימים, אולם השופטת קבעה היה זה סכסוך בין נהגים ולא תקיפה על רקע גזעני - ושחררה את החשוד
חיים טוויל
ט' טבת התשע"ט / 17.12.2018 14:03

חקירת תקיפת נהג אוטובוס ערבי במודיעין עלית: חוקרי המשטרה עצרו  הלילה (שני) לחקירה צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב העיר מודיעין עלית – בחשד לתקיפת נהג האוטובוס נידאל אלפקי.

החשוד הובא בצהרים לדיון בעינינו בבימ”ש השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו בארבעה ימים.

אלא שביהמ”ש קבע כי התקיפה כנגד הנהג בוצעה במסגרת  סכסוך בין נהגים ולא על רקע גזעני, כפי שהמשטרה הציגה בדיון וכפי שטען הנהג – והשופטת החליטה לשחרר את החשוד.

התקיפה הברוטלית התרחשה בליל שישי. במוקד המשטרה התקבל דיווח מנהג אוטובוס של חברת ‘קווים’, שסיפר כי בעת שנסע ברחוב חפץ חיים בקרית ספר, הגיע רכב וחסם את דרכו.

לטענתו, מתוך הרכב ירדו שני צעירים, נוער שוליים, עלו לאוטובוס דיברו אותו – וכשזיהו כי הוא דובר ערבית, החלו להכותו ונמלטו.

הנהג נפצע באורח קל – על פי גורמי רפואה, ופונה לבית חולים.

בעקבות התקיפה החמורה, פתחו  נהגי ‘קווים’ בשביתה, והשביתו מיד את הקווים.

אתמול בבוקר שיחזר הנהג, בראיון שהעניק ל’חדשות הבוקר’ עם ניב רסקין, את שהתרחש. לדבריו, הפנס בעינו הוא זכר למכות שקיבל מחבורת צעירים שתקפה אותו, על רקע לאומני, לטענתו.

נהגי קווים

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

“זה קרה בקריית ספר, צפרתי לרכב שחסם את הכביש וכשעצרתי עלו לאוטובוס 11-12 בחורים שנתנו לי מכות. אחרי שהיכו – הם ברחו מהמקום לפני שהגיע האמבולנס”.

לדברי הנהג, לא מדובר בתקיפה ראשונה שלו ושל חבריו בקריית ספר. “כל הנהגים הערבים מקבלים מכות. זו לא הפעם הראשונה שתוקפים אותי ולפני חודש שברו את היד לנהג אחר. אני 7 שנים לוקח נוסעים לקרית ספר וזה אף פעם לא היה ככה שם, עד הזמן האחרון”.

היום קיימו נהגי החברה הפגנה כנגד האלימות המופנית כלפיהם, לטענתם.

נהגי קווים

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מחברת קווים נמסר ביום שישי, בתגובה לאירועים: “אתמול בלילה בשעה 23:15 הותקף שוב נהג קווים בעת עבודתו במודיעין עילית.

“חלק מנהגי סניף מודיעין עילית שובתים כעת בהחלטה עצמאית ומשבשים את פעילות התחבורה הציבורית בעיר במחאה כנגד מקרי האלימות מצד קומץ אלים וקיצוני.

“הנהלת החברה, לא תסבול אלימות מכל סוג שהוא כלפי עובדיה ובכלל ותפעל למיצוי הדין כנגד כל מי שיבצע מעשה אלימות. החברה פועלת נמרצות על מנת להשיב את הפעילות לשגרה לצד תחקיר האירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות