‘להרוס קיר עם פטיש? בדיחה: צה”ל הרס חלקית את בית המחבל מברקן

אביה ואחיה של קים לבנגרונד יחזקאל הי"ד ואמו של זיו חג'בי הי"ד זועמים על שביתו של המחבל נהרס חלקית בלבד:"מתפללת שהמבנה כולו יפול ושמשפחתו תוגלה או לפחות תישאר בכלא לכל החיים"
חיים טוויל
ט' טבת התשע"ט / 17.12.2018 10:44

הפלסטינים מדווחים הבוקר (שני) כי כוחות צה”ל החלו בהריסת ביתו של אשרף נעאולה, המחבל שרצח את זיו חג’בי וקים לבנגרונד-יחזקאל הי”ד בפיגוע באזור התעשייה ברקן.

במקום התקבצו עשרות פלסטינים במטרה למנוע מצה”ל להרוס את הבית, והתפתחו הפרות סדר.

שחר לבנגרונד, אחותה של קים הי”ד, הגיבה על הריסתו החלקית של בית המחבל. “אני צופה בהריסת בית המחבל שלקח את אחותי מאיתנו”, אמרה האחות שצפתה בהריסת הבית המשודרת בשידור חי ברשת האינטרנט.

לדבריה, “זו פשוט בדיחה להרוס קיר עם פטיש – זה פשוט לא הגיוני. כל הבית צריך לרדת, כמו שלנו נהרס הבית כשאחותי נלקחה מאיתנו”.

האב, רפי לבנגרונד, מחה גם הוא על ההריסה החלקית ודרש מראש הממשלה ושר הביטחון לבצע הרס מלא של כל הבית: “להרוס רבע בית למשפחה של רוצחים זה לא מקובל עלי. הוכח שיש כתבי אישום גם נגד האמא, גם נגד האבא, גם נגד האח, לכן אני דורש להרוס את כל הבית של המחבל. לבוא להרוס עם פטישים זה כמו שהזמינו אתכם לשיפוצים ואתם זכיתם במכרז”, מחה האב.

האב הוסיף: “אני מבקש ממך תהרוס את כל הבית, ואם אתה לא מתכוון לזה תוציא את החיילים. חבל שמישהו יפגע לחינם, חבל שמישהו מהחיילים יפצע לחינם, חצי עבודה לא עושים”.

איריס חג’בי, אמו של זיו חג’בי הי”ד, סיפרה בתכנית ‘חדשות הבוקר’ בערוץ 12, כי תיפגש בהמשך היום עם ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו.

“הסבירו לנו שבבית גר אח שאין לו זיקה לרצח. אלה שטויות, זה בן משפחה ולא דייר בשכירות, לכן יש לו זיקה ועוד איך. חיסול המחבל ניחם אותי יותר מהריסת הבית, אני מתפללת שהמבנה כולו יפול ושמשפחתו תוגלה או לפחות תישאר בכלא לכל החיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות