שירה איש רן: ‘איבדתי דם. הדם של כל עם ישראל זורם לי בעורקים כעת

בני הזוג איש רן, שאיבדו את תינוקם בפיגוע בעפרה, הודו לעם ישראל על התמיכה: "הם יכולים לרצוח אותנו ואת הילדים שלנו, אבל הם לא יכולים לשבור אותנו" •''התינוק שלנו הצליח לעשות בשלושה ימים הקצרים שהוא חי יותר ממה שכולנו הצלחנו... הוא פשוט איחד אותנו"
חיים טוויל
ח' טבת התשע"ט / 16.12.2018 18:13

שירה ועמיחי איש רן, בני הזוג שנפצעו קשה וקל בפיגוע הירי בצומת עפרה בשבוע שעבר ואיבדו את בנם התינוק, מסרו הערב (ראשון) הצהרה מיוחדת לתקשורת בבית החולים שערי צדק בירושלים – במהלכה הודו לעם ישראל על התפילות להחלמתם.

בני הזוג הודו על הנס שאירע להם ולצוותים הרפואיים: ”איזה כיף להיות חלק מעם כזה, שולחים מכתבים, הודעות, ביקורים כל הזמן, עד שצריך לבקש שיפסיקו, שולחים פרחים, אוכל לשבת, ממתקים, פשוט מדהים, זה מכל עם ישראל.

עמיחי אמר: ”התינוק שלנו הצליח לעשות בשלושה ימים הקצרים שהוא חי יותר ממה שכולנו הצלחנו… הוא פשוט איחד אותנו… כולם באו ורצו להשתתף ולחזק, כולם הרגישו קשורים. אני גאה להיות חלק מעם כזה.

שירה איש רן

שירה איש רן

צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

”יכולים להיות חילוקי דעות, אבל אנחנו אחים. הם יכולים לירות בנו, לדקור אותנו, לדרוס אותנו ולזרוק עלינו אבנים. הם יכולים לרצוח אותנו ואת הילדים שלנו, אבל הם לא יכולים לשבור אותנו, לא ניתן להם”.

שירה הודתה לצוות בית החולים: ”לא קל להיות חולה. אין לי מילים לתאר כמה תמיכה הם נותנים לנו נפשית ופיזית”.

והוסיפה תודה מיוחדת לפרמדיקים “שבזכותם אני חיה. כמובן תודה לקדוש ברוך הוא. איבדתי המון דם בפיגוע, והייתי צריכה לקבל הרבה מנות דם. אני מרגישה שעם ישראל תומך בי נפשית, מחזק אותנו בכל צעד ושעל. עם ישראל מחזק אותי פיזית, הדם של כל עם ישראל זורם לי בעורקים כרגע, בכלל לא שלי, זה נותן הרבה כוח”.

שירה איש רן

צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות