“נשמעה נקישה בדלת, ואז ראיתי את החיילים. זה היה איום ונורא”

מצבו של נתנאל פלבר, לוחם 'נצח יהודה', שנפצע בפיגוע הירי בגבעת אסף - מוסיף להיות אנוש • אמו סיפרה כיצד קיבלה את הבשורה על פציעתו • בני המשפחה מבקשים להתפלל לרפואתו של נתנאל אילן בן שיינא ציפורה
חרדים 10
ח' טבת התשע"ט / 16.12.2018 15:36

מצבו של נתנאל פלבר, לוחם גדוד ‘נצח יהודה’ שנפצע ביום חמישי בפיגוע הירי בגבעת אסף, מוסיף להיות אנוש.

פלבר, בן 21, תושב רעננה, נורה בראשו. הוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם. ובני משפחתו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת נתנאל אילן בן שיינא ציפורה.

אמו של נתנאל, ג’ודי, אמרה בשיחה עם ורד פלמן מ’כאן’, כי קשה לה מאוד לראות את בנה במצבו.

היא סיפרה כיצד קיבלה את הבשורה על פציעתו: “בעלי ואני עובדים מהבית וקראנו את הידיעות באינטרנט כשהגיעה הנקישה בדלת. היא לא נשמעה כמו אף נקישה אחרת ששמעתי. אז ראיתי את החיילים. זה היה איום ונורא. לא אשכח את זה. לא ידענו מה לחשוב. זה לא זמן שאפשר לחשוב”.

לדבריה, תמיד פחדה מהמקום שבו נמצא בנה, “אבל הוא היה כל כך גאה במה שעשה ונינוח עם הכול, כך שפחות פחדתי עליו”.

דניאל ועדינה פלבר אמרו כי אחיהם, נתנאל, אהב מאוד את שירותו הצבאי. “הוא אהב לשמור על עם ישראל וקיבל המון תמיכה מהתושבים בבית אל. הם אירחו אותו שם בשבתות ובחנוכה”, אמר דניאל.

אחותו עדינה סיפרה כי שאלה אותו פעם אחת למה הוא לא מבקש להשאיר את נשקו האישי בבסיס, כשהוא יוצא הביתה. “הוא אמר לי שהוא מסתובב עם הנשק בכל מקום כדי שיוכל לשמור על האזרחים”.

בפיגוע בצומת גבעת אסף שבבנימין נהרגו ביום חמישי שני לוחמי ‘נצח יהודה’: סמ”ר יובל מור יוסף הי”ד בן 20 מאשקלון וסמל יוסף כהן הי”ד בן 19 מירושלים.

שירה סבג, בת 20 מבית אל, נפצעה בינוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לזכות רפואת שלמה -שיעזוב מיד את הנחל ואז יתרפא מהר בס"ד
    16/12/2018 17:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לזכות רפואת שלמה -שיעזוב מיד את הנחל ואז יתרפא מהר בס”ד