למה זמר שנפצע קשה לפני 17 שנה, ביקש בשידור חי למצוא את הפוגע?

הזמר חיים צדיק, שנפגע קשות בתאונה לפני 17 שנה, ביקש בשידור חי - בתכנית מלווה מלכה ב'כאן מורשת' עם השדרן אורי רווח, מהמאזינים לאתר את מי שפגע בו עם רכבו באותה תאונה קשה • לא תאמינו בשביל מה
אבי כץ
ח' טבת התשע"ט / 16.12.2018 00:22

חודש יוני של שנת 2001. אמצע הלילה. חיים צדיק נוסע עם רכבו, מלווה בחבר נוסף שישב לצידו. חוזרים מעוד פגישה של חיפוש שירים מהמעבד בנתיבות לבית שבבאר שבע.

קצת לפני ‘אשל הנשיא’ זה קרה. חתולה טועה שקפצה לכביש במהלך הנסיעה המהירה, גרמה לחיים לסטות מהמסלול; הרכב התנגש לא פחות מעשרה פעמים בגדרי ההפרדה של שני צידי הכביש, ולסיום התהפך ארבעה פעמים, כשהוא נוחת על גלגליו שבור ומרוסק.

שני הנוסעים יצאו מהרכב בריאים ושלמים.

“הפח נשבר ואנחנו נמלטנו”, אמר חיים לחברו. בינתיים החלו מכוניות להתאסף בצד הכביש על מנת להגיש עזרה.

חיים צדיק חוזר למכוניתו על מנת לחפש את הכיפה שנעלמה במהלך הסיוט הלילי אך באותן רגעים, רכב מסוג אאודי שעט לעברו במהירות גבוהה, ולמרות הניסיונות לסמן לו לעצור – פגע הרכב ברכבו של חיים, כשהוא בתוכו.

שוב, הרכב עף 60 מטרים, אך הפעם הסיוט האמיתי החל באמת.

חיים נפצע קשה מאוד והוגדר כגוסס. בניסים רבים, שכללו ניתוחים, ואף מוות קליני בן 7 דקות – השתחרר חיים לביתו לאחר שבועיים בלבד.

“יצאתי משם עם מתנות, פלטינות ברגל ואהבה לבורא עולם. משם קיבלתי את הכוח להמשיך לשיר ולשמח…”

ואכן בשנים הבאות היה חיים צדיק אחד מהזמרים הבולטים בז’אנר החרדי, עם אלבום מצליח ולהיטים רבים מתוכו, עד שאט אט שקע עמוק בתוך סצנת האירועים, מה שגרם לו להפסיק לשיר באולפנים.

כעת שנים ארוכות לאחר הפריצה הגדולה והתאונה המחרידה, הוציא חיים סינגל חדש שמבחינתו הוא “סינגל ביכורים”.

צפו בשיחה ב’רדיו מורשת’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות