ארבע שנים אחרי: החייל שנפצע אנוש בפיגוע הדריסה חובק בן בכור

חיים טוויל
|
ה' טבת התשע"ט / 13.12.2018 17:27
יהונתן אהרוני נפגע לפני ארבע שנים באורח קשה מאוד בפיגוע דריסה במחנה הפליטים אל- ערוב • השבוע הגיעו הוא ואישתו יעל ללדת את בנם בכורם: “מלאי תודה על החסד שעשה איתנו הקדוש ברוך הוא”

מפצוע אנוש לאב טרי: יהונתן אהרוני נפגע לפני ארבע שנים באורח קשה מאוד בפיגוע דריסה במחנה הפליטים אל- ערוב.

הוא הגיע לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם והיה עליו לעבור שיקום ארוך וקשה.

לפני ארבעה ימים הגיעו הוא ואשתו יעל ללדת את בנם בכורם.

יהונתן נפגע בפיגוע בכל גופו, וסבל משברים בגפיים, בצלעות, קרעים באיבריו הפנימיים – והיה עליו לעבור תהליך שיקומי ארוך מאוד.

לפני כשנה וחצי, כשפציעות אותו פיגוע כבר הספיקו להתאחות, הוא התחתן עם יעל – וביום שני, נר שמיני של חנוכה, הגיעו בני הזוג כל הדרך מהיישוב בו הם גרים בבנימין, עד לבית החולים מעייני הישועה בבני ברק ללדת את בנם בכורם.

“מלאי תודה על החסד שעשה איתנו הקדוש ברוך הוא לפני 4 שנים ועל החסדים שהוא עושה עמנו יום יום. ועכשיו על החסד הגדול שזכינו לחבוק בן. אנחנו מייחלים ומתפללים לישועת ה’, לגאולה שלמה ולרפואת כל הפצועים מהאירועים בימים האחרונים”, אמר האב הטרי.

צופית משורר, אחות אחראית חדר לידה, בית החולים מעייני הישועה: “בימים של פיגועי טרור קשים, אנחנו מרגישים זכות גדולה להיות חלק קטן מהשמחה של הזוג שהפך למשפחה. אב שניצח את המפגעים ועומד היום על שתי רגליו אוחז בבנו בכורו. זאת מציאות מרגשת ואנחנו שמחים על הזכות להיות חלק מהצוות שסייע להם”.