הרשות הגיבה על חיסול המחבלים: “הכיבוש הוציא להורג 3 אזרחים”

סוכנות הידיעות הרשמית של הרשות הפלסטינית מתארת את חיסול המחבלים באיו"ש כ"הוצאה להורג של אזרחים" • דובר הפתח' קשר בין הפיגועים לחיסול המחבלים: "התגובה הפלסטינית למותם - כגודל האירועים שבהם נהרגו"
חיים טוויל
ה' טבת התשע"ט / 13.12.2018 15:05

תנועת הפתח’ הגיבה בצהרים (חמישי) על פיגוע הירי בגבעת אסף, בו נרצחו שני צעירים ישראלים הי”ד ושניים נפצעו אנוש וקשה.

דובר התנועה מוניר אל רג’וב הכריז: “ישראל הייתה צריכה להבין כי התגובה הפלסטינית למותם של שלושה מבני עמנו הלילה תהיה כגודל אותם אירועים שבהם נהרגו”.

רג’וב הוסיף: “לישראל אין ברירה, עליה לסגת מכל ההתנחלויות ולחזור לקווי 4 ביוני 1967”.

לשכת אבו מאזן הגיבה על הפיגועים: “האווירה של ההתפרצות לשטח הפלסטיני וחוסר האופק לשלום, הובילו לשרשרת של אלימות שאת מחירה משלמים שני הצדדים”.

גם בחמאס שיבחו את מבצע הפיגוע. בהודעה שפרסם דובר הארגון, נכתב: “הפיגוע ההרואי בסילוואד הינו תגובה לפשעי הכיבוש הציוני בגדה המערבית”.

סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית של הרשות הפלסטינית ‘וופא’ דווחה, כי מאות פלסטינים הפגינו היום ברמאללה במחאה על “פשעי הכיבוש הישראלי שהוציא להורג שלושה אזרחים” – במהלך היממה האחרונה בירושלים, שכם ורמאללה.

עוד נמסר בדיווח של ‘וופא’: “הכיבוש הוציא להורג את סלאח אל-ברגותי בן ה-29 מהכפר כובר בצפון רמאללה לאחר שעצר אותו ב(כפר) סורדא”.

בדיווח צוין עוד: “כוח מיוחד של צבא הכיבוש רצח את השהיד אשרף נעאלווה בן ה-23 במחנה עסכר החדש ממזרח לשכם, ואת השהיד מג’ד מטיר ממחנה קלנדיה בצפון ירושלים”.

עיסאם בכר, מתאם פעולות הכוחות הלאומיים והאסלאמיים, מסגרת התיאום העליונה של הארגונים הפלסטיניים, אמר: “מעשי הרצח וההרג בדם קר לא יניאו את עמנו (הפלסטיני) מהמשך מאבקו”.

המחבל  סלאח ברגותי ביצע את פיגוע הירי בצומת עופרה בו נפצעו שבעה ועובר שיולד – מת לאחר ארבעה ימים.

אשרף נעאלווה רצח שני ישראלים הי”ד בפיגוע בברקן.

מג’ד מטיר  ניסה לרצוח הבוקר חרדי ושני שוטרים בעיר העתיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות