שירה בכתה: “אני אראה להם, אני אביא עוד תינוקות רבים”

חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש רן שנפצעה קשה בפיגוע בצומת עופרה, סיפר על הדברים שאמרה בתו כשבאה להיפרד מעמיעד ישראל הי"ד, בנה שהובא אמש למנוחות בהר הזיתים • שיפור משמעותי במצבה: יצאה מהמחלקה לטיפול נמרץ ועברה לאישפוז במחלקה רגילה
חרדים 10
ה' טבת התשע"ט / 13.12.2018 14:43

חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש-רן, בישר בצהריים (חמישי) כי בתו יצאה מהמחלקה לטיפול נמרץ ועברה לאישפוז במחלקה רגילה בבית החולים.

בשיחה עם ערוץ 7 הוא התייחס לפיגוע בגבעת אסף: “אני משתתף בצער של המשפחות שקיבלו את הבשורה המרה מאוד שבניהם נרצחו על ידי בני עוולה ואני מאחל רפואה שלמה לפצועים שאני יודע שלפחות אחת מהם נמצאת מאחורי כאן בחדר המיון”.

סילברסטיין סיפר: “אנחנו שמחים מאוד לבשר שבתנו שירה השתחררה מטיפול נמרץ ועברה למחלקה. זו בשבילנו אנחת רווחה גדולה מאוד, היא הולכת ומשתפרת, יש עדיין דרך מאוד ארוכה של שיקום, אבל אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא על כל צעד חיובי ומקווים לטובה”.

על תחושותיו בעקבות ההלוויה אמש – אמר: “זה היה מאורע קשה מאוד, במיוחד ששירה ועמיחי לא יכלו להשתתף בהלוויה, אבל אנחנו שמחים ששירה ועמיחי יכלו להיפרד אתמול בבוקר בפגיה מעמיעד ישראל, הנכד שלא זכינו לגדל אותו, והרגשנו סגירת מעגל שיכולנו להביא אותו למנוחת עולמים בהר הזיתים בירושלים המאוחדת.

“כפי שאמרתי אתמול בלילה בהלוויה, הם לא ירתיעו אותנו. אנחנו חזקים יותר מהם, אנחנו צודקים יותר מהם ואנחנו שייכים לכאן יותר מהם. זה המסר שחייב לצאת, אנחנו חדורי אמונה בדרכנו הצודקת”.

סילברשטיין סיפר על דבריה של בתו אתמול, כשראתה בפגיה את בנה:  “שירה ילדה חזקה מאוד, ותוך כדי בכי היא אמרה, שהיא תראה להם, היא תביא עוד תינוקות רבים בעזרת ה’ ועם ישראל חי. אלו היו המילים כמעט הראשונות שלה כשהיא ראתה את התינוק שגסס באותו רגע, ככה גידלנו אותה, ככה אנחנו מרגישים, ובעזרת ה’ אנחנו מקווים שהיא תצליח מאוד במשימות האלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות