אמסלם: “גם אם לא מרגישים טוב, מגיעים לכנסת” • חזן: “תתבייש לך”

בית החולים הדסה עין כרם 'מארח' כעת שני חברי כנסת ושר - שחשו ברע • אמש נפגשו שניים מהמאושפזים, חזן וטיבייב, לתצלום משותף והלכו לפגוש את השר קרא • בינתיים התפתח גם עימות מתוקשר בין חזן לדודי אמסלם
אבי כץ
ה' טבת התשע"ט / 13.12.2018 11:02

ח”כ אורן חזן, שסובל מבעיות בריאות, מטופל כבר כמה ימים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

הבוקר (חמישי), בראיון ב’קול ברמה’, התייחס יו”ר הקואליציה ח”כ דודי אמסלם לקושי של הקואליציה הצרה להעביר חוקים – ואמר: “ח”כ אורן חזן לא מגיע כבר כמה ימים ואני כועס עליו מאוד. אם הוא שומע אותי עכשיו, אני מקווה שיתעשת ויחזור לפעילות הפרלמנטרית. גם אם לא מרגישים טוב, מגיעים לכנסת”.

ח”כ אורן חזן הגיב בתגובה זועמת בחשבון הטוויטר שלו: “דודי היקר, אם היית ‘מטריח’ את עצמך ומרים טלפון לח”כ שנעדר היית ‘מגלה’ שאני כבר שבוע מאושפז במצב לא טוב בבית החולים ולא סתם ‘לא מרגיש טוב’ כטענתך המתנשאת! האמת, שגם אם רק היית עונה לטלפון שלך היית מגלה בדיוק את אותו הדבר… תתבייש. ככה בני-אדם לא מתנהגים! מצפה שתתנצל”.

אתמול אושפזו בבית החולים גם השר איוב קרא וח”כ רוברט טיבייב לאחר שחשו ברע – והבוקר העלה חזן סלפי מחויך עם טיבייב מבית החולים.

אורן חזן

צילום: הטוויטר של אורן חזן

“אחרי שבוע אישפוז בביה”ח באו חברים, אז בלילה ירדתי מקומה 7 לעשות ביקור חולים לח”כ רוברט טיבייב”, כתב חזן בטוויטר שלו. “בינתיים אנחנו מקוזזים”.

חזן סיפר כי השניים לא הצליחו לפגוש את השר איוב קרא, שאושפז לאחר שהתמוטט בכנסת: “יחד קפצנו לבקר את השר קרא בקומה 3, הביטחון אמר שבשביל הבריאות שלו הוא צריך לנוח אז הוא כבר ישן”.

חזן התייחס בהומור לתחקירים על קרא והדואר בימים האחרונים – וכתב: “לא נורא – נשלח לו מברק בדואר. כך או כך על הקיזוז אני לא מוותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות