“רצחו תינוק יהודי”: הילוד של שירה ועמיחי נפטר 4 ימים לאחר הפיגוע

בית החולים: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי, ארבעה ימים לאחר הפיגוע, למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו" • הבוקר התקיים ביקור ראשון של שירה ועמיחי אצל הילוד • השרה גילה גמליאל: "לא הגענו לארץ ישראל כדי שמחבלים שפלים ירצחו תינוקות ברחם אמם"
חיים טוויל
ד' טבת התשע"ט / 12.12.2018 18:15

בית החולים ‘שערי צדק’ פרסם הערב (רביעי) הודעה על פטירת התינוק של בני הזוג שירה ועמיחי איש רן, שנפצעו קשה וקל בפיגוע בצומת עפרה בתחילת השבוע.

“בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי, ארבעה ימים לאחר הפיגוע, למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו”, נמסר מטעם בית החולים.

מצבו של התינוק היה קריטי מאז יולד, והרופאים נלחמו על חייו.

מצבה של שירה ממשיך להשתפר.

ד”ר אלונה בן נון, מנהלת הפגיה במרכז הרפואי שערי צדק, אמרה הערב: “התינוק הגיע אלינו לאחר שסבל מפגיעות רב מערכתיות קשות. הוא קיבל את הטיפול המקסימלי, אך לא שרד את הפגיעות. הוא מת כשהוא עטוף באהבת המשפחה”.

 ד”ר אלונה בן נון, מנהלת הפגיה במרכז הרפואי שערי צדק, מהצוות שטיפל בילוד

הלווית התינוק תתקיים הערב בשעה 21:45 בחלקת צור בהר הזיתים בירושלים. 

ראש הממשלה אמר: “ליבנו עם שירה ועמיחי על פטירת התינוק בן הארבעה ימים שאין לו אפילו שם. מרצחים נתעבים, הפושעים הנלוזים ביותר עלי אדמות. כוחות הביטחון דולקים אחר הרוצחים ואני מקווה שבקרוב יהיו חדשות בעניין. אנחנו לא נרפה עד שנמצא אותם ונמצה איתם את הדין”.

השרה גילה גמליאל אמרה בתגובה: “‏הדם רותח עם היוודע דבר מותו של התינוק שאמו נפגעה בפיגוע הירי השבוע. לא הגענו לארץ ישראל כדי שמחבלים שפלים ירצחו תינוקות ברחם אמם. ממשלת ישראל תדע לגבות את המחיר מהחלאה וממי שתומך בו”.

השר נפתלי בנט אמר: “תינוק יהודי שלא זכה עדיין לשם נרצח. מחבלים פלסטינים ירו בתינוק יהודי שטרם נולד – והוא נולד מתוך אש. חייו הקצרצרים היו במאבק על חייו. לבנו עם עמיחי ושירה. הלב זועק. זהו רצח שפל של מחבלים שהפסיקו לפחד מאיתנו. יש להחזיר את ההרתעה שאבדה אחרת גל מעשי רצח בדרך. לא בהצהרות. במעשים”.

השרה מירי רגב: “הלב כואב למשמע הבשורה הקשה על פטירתו של התינוק הפג שאמו נפצעה באורח קשה בפיגוע בצומת עפרה שלשום. שולחת את תנחומיי להורים עמיחי ושירה איש-רן ומשתתפת בצערם. ליבי עם המשפחה. אנחנו עוד נגיע למרצחים הנפשעים ונמצה איתם את מלוא חומרת הדין”.

ממזכירות היישוב אלון מורה בו מתגוררת המשפחה נמסר: “בית אלון מורה מחבק את תושבי הישוב שירה ועמיחי איש רן בשעתם הקשה. אנו מזועזעים וכואבים וקוראים לראש הממשלה ושר הביטחון להתנער מהרפיסות של חוסר ההרתעה אל מול הטרור ובמקביל לגדוע את תקוות אויבנו ע”י חיזוק אחיזתנו באלון מורה ובכלל ההתישבות ביו”ש”.

מוקדם יותר היום סיפר חיים סילברשטיין, אביה של שירה איש רן, כי בתו ראתה הבוקר לראשונה את התינוק שיולד אחרי הפיגוע.

מבית החולים שערי צדק נמסר: “הבוקר התקיים ביקור של שירה ועמיחי אצל הילוד. היה מפגש מרגש”.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי ביקרה הבוקר את שירה בבית החולים.

חוטובלי אמרה בצאתה מבית החולים: “ביקרתי היום את שירה ועמיחי שנפגעו בפיגוע הירי הקשה בעפרה. פגשתי שתי משפחות מופלאות, משפחת סילברשטיין ומשפחת איש רן, שלא הפסיקו להודות על הנס הגדול של ההתאוששות של שירה, ועל כל התפילות של עם ישראל בכל רחבי העולם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות