אחז בחזה וצעק: השר קרא התמוטט במליאה, טיבי זינק לטפל

שר התקשורת איוב קרא התמוטט במתחם המליאה • אחמד טיבי ורופא הכנסת העניקו לו טיפול ראשוני, תחת מעקב של נתניהו - והוא פונה לטיפול כשהוא בהכרה מלאה • הדסה עין כרם: בדיקותיו נמצאו תקינות. יושאר להשגחה • אדלשטיין: דיוני המליאה הופסקו בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה
אריה ריבקינד
ד' טבת התשע"ט / 12.12.2018 17:06

דרמה במליאת הכנסת: שר התקשורת איוב קרא התמוטט אחר הצהריים (רביעי) במליאת הכנסת.

עדי ראייה ששהו בסמוך לשר סיפרו כי הוא  עמד ב’פרסה’ – הרחבה שמאחורי הכניסה למליאה, ואז התלונן בפני הסובבים אותו כי הוא חש כאבים בחזהו.

כעבור כמה שניות נשמע השר צועק “כואב לי”, החזיק בחזהו  ואז התמוטט ואיבד את הכרתו, מבלי שהיה לו במה להיאחז כדי לבלום את נפילתו.

השר קיבל טיפול רפואי במקום, מידי חבר הכנסת אחמד טיבי  רופא בהסמכתו, ומיד אחריו הצטרף לטיפול גם רופא הכנסת וצוות של מד”א המוצב באופן קבוע במשכן.

לפי דיווח ב’החדשות’, הבדיקות שעבר בכנסת נמצאו תקינות.

אמבולנס של מד”א פינה את קרא לבית חולים.

במהלך הטיפול שהוענק לו, הגיע ראש הממשלה לזירת ההתרחשות ועקב מקרוב אחר הטיפול בשר.

ד״ר קובי אסף, מנהל המרכז לרפואה דחופה בהדסה, עדכן הערב כי השר איוב קרא נמצא בהכרה מלאה ובמצב יציב. בדיקותיו נמצאו תקינות.

השר יושאר להשגחה בבית החולים.

לאחר שהשר התמוטט קיבלו הקואליציה והאופוזיציה החלטה משותפת: למשוך את הצעות החוק וההצעות לסדר שנותרו בסדר היום – ולסיים את הדיונים במליאה.

דובר הכנסת מסר:  השר איוב קרא פונה לפני דקות אחדות לטיפול רפואי בהדסה עין כרם כשהוא בהכרה מלאה, לאחר שחש ברע.

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס לאירוע: “‫בשמי ובשם כל חברי הכנסת אני מבקש לשלוח איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לשר ⁦‪איוב קרא‬⁩. דיוני המליאה הופסקו בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה, והיא תפתח כרגיל ביום שני”.

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, כתב בטוויטר: “‏מאחל לשר איוב קרא ‎החלמה מהירה וטובה. העיקר הבריאות, עם כל השאר נסתדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות