קובי: ‘רבנים לא יפחידו אותי. החגיגה נגמרה, בעל בית חדש’

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, תוקף ראש עיריית טבריה את הנציגים החרדיים, המנסים לדבריו "לפגוע בעיר" • "מי שחושב לסחוט כספים מעיריית טבריה החבולה יגלה שיש פה רצינות ועמוד שידרה!" • הערב: עצרת מחאה על בזיון המרא דאתרא במהלך ישיבת מועצת העיר
אריה ריבקינד
ד' טבת התשע"ט / 12.12.2018 14:49

ראש עירית טבריה, רון קובי, תוקף היום (רביעי) את הנציגים החרדיים בעיר, המנסים, לטענתו, להפריע להתנהלות העירייה.

“אף אחד לא יכול באמת להפחיד אותנו! לא פוליטיקאים, לא עבריינים ובטח לא רבנים! היום הם יבינו את זה יותר מתמיד. מי שחושב לסחוט כספים מעיריית טבריה החבולה יגלה שיש פה רצינות ועמוד שידרה!”, כתב קובי בדף הפייסבוק שלו.

ראש העיר הצבעוני  התייחס בדבריו לניסיון של חברי המועצה החרדיים למנוע ממנו לאשר את המינויים המוניציפאליים.

“התושבים של טבריה כולם כולל החרדים והמסורתיים רוצים שינוי. אתמול ראינו איך חברי המועצה החרדים מנסים לפגוע בעיר יחד עם חבר המועצה בן דוד וגרוע מכך, שאנשים כמו: טרבלסי, אזולאי ולרר שתפו איתם פעולה. יש לנו הרבה סבלנות”.

הוא הוסיף: “יש פה גרעון של 220 מליון ש״ח והם רוצים להמשיך וחולה את העירייה? סגנים בשכר? אז זהו, החגיגה שלהם הסתיימה, יש פה בעל בית חדש”.

בתך כך, הערב מתוכננת הפגנה במחאה על מה שנטען על ידי המפגינים: ‘פגיעה ברב העיר הרב בוחבוט’ – במהלך ישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול, ותקיפת שניים מהנציגים החרדים “על ידי פורעים משולחי רסן”.

בהודעה שהפיצו מארגני ההפגנה נאמר:

“עצרת מחאה וחיזוקו של המרא דאתרא הגאון הרב משה צבי בוחבוט, לאחר שהיינו עדים לבזיון חכמים כאן בעיר טבריה.

חובה עלינו לקום ולמחות על בזיון והסתה, של אנשים חסרי רסן ותרבות. כולנו נתאסף היום יום רביעי בשעה 19.30 ליד ביתו של הרב ברחוב שדרות הרצל 19, פרוייקט אריסטון, בכיכר הסמוכה לעירייה.

כמו כן נצרף מחאה נמרצת על פגיעה קשה, בנבחרי הציבור החרדים – הרב אליהו זגדון והרב דוד אוחנה, ביוצאם מישיבת מועצת העיר על ידי פורעים משולחי רסן, ורק על ידי מאבטחים נמנעה פגיעה בנבחרי הציבור.

ניתן להביא שלטי מחאה על הפגיעה בכל היקר והקדוש לציבור החרדי בעיר. כל מי שכבוד התורה והאדם חשובים לו יגיע היום למחאה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רון קובי
    12/12/2018 17:48
    איתי
  1. אחרי הכתבה – הערצה וכל הכבוד

  2. כל מי שמתסק אם פוליטיקה
    14/12/2018 06:02
    סולו
  3. מותר לתקוף אותו (לא פיזית) מותר להביא אלו ביקורת, וכו’ גם אם היא רב, נימס כבר, שהרבינם מתעסקים בלוכלך הכי גדל יש (פוליטיקה) כשבאים אם ביקורת אומרים שששששששש, זה רב בישראל, אסור לבקר רב, אם היא רב שלא יכנס לפח אשפה (פוליטיקה) ואחרי זה יצעקו למה היא מסריח.