מנכ”ל הדואר, שר התקשורת וחידת המשלוחים של ברכות ה’שנה טובה’

איוב קרא ממשיך להסתבך: האם שיגר שר התקשורת לאלפי פעילי ליכוד מכתבי ברכה דרך הדואר ללא תשלום? • לפי דווח בגל"צ, קרא שלח בעזרת מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין מכתבים לפעילים בשווי 15,000 שקלים - בלי לשלם אגורה • קרא: "בודק את העניין. אשלם אם יתברר שנפלה תקלה"
חרדים 10
ד' טבת התשע"ט / 12.12.2018 11:20

האם שר התקשורת, איוב קרא, שלח לפעילי ליכוד אלפי מכתבי ברכה דרך הדואר, מבלי לשלם אגורה?

בתכנית ‘בוקר טוב ישראל’ בגל”צ חשף הבוקר (רביעי) מיכאל האוזר-טוב, כי לקראת ראש השנה תשע”ח, העביר שר התקשורת איוב קרא למנכ”ל דואר ישראל דני גולדשטיין 7,000 מכתבי שנה טובה עבור חברי מרכז הליכוד ופעילים, וזה, לכאורה, שלח אותן בשמו באמצעות הדואר.

זאת, מבלי שנגבה תשלום עבור השירות, ששוויו כ-15,200 שקלים.

על פי הדיווח, הדפסת הברכות בוצעה מתקציב ‘קשר עם הבוחר’, אולם אחרי ההדפסה לא נשאר לשר תקציב על מנת לשלוח את המעטפות.

כאן נכנס לתמונה מנכ”ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: עשרה ימים לפני ראש השנה תשע”ח, התקיים טקס חנוכת מרכז מיון הדואר במודיעין. לטקס הגיע השר קרא, והגיעו גם הברכות שהדפיס מבעוד מועד.

7,000 כרטיסי הברכה סודרו בכ-8 קרטונים.

בדיווח נטען כי על פי שני עדי ראיה – בשולי האירוע, המעטפות עברו למנכ”ל הדואר דני גולדשטיין, ועוד באותו היום הן נשלחו בדואר מהיר (דואר 24), כאשר הן לא מבויילות. המעטפות פוזרו בכמה סניפי דואר בתל אביב, ולא יצאו רק ממקום אחד. לבסוף – הגיעו ליעדן.

המעטפות, כך לפי שני עדים, נלקחו על ידי לא אחר מאשר מנכ”ל הדואר בעצמו.

כאמור, שווי שליחת 7000 מעטפות בדואר מהיר עומד על 15,200 שקלים. “לא בדואר ישראל ולא במשרד התקשורת קיים אישור כלשהו לתשלום שאי פעם התקבל בעבור השליחה”, נטען בדיווח.

איוב קרא

איוב קרא. צילום: David Cohen/Flash90

מלשכת שר התקשורת איוב קרא נמסר: “שר התקשורת בודק לעומק את הנושא ואם יתגלה צל של ספק שהיתה פה איזושהי טעות בשוגג ולא שולם עלות ביול המעטפות, השר ישלם באופן מיידי ומכיסו הפרטי, גם אם במחיר שיהיה תשלום כפול על עלות המעטפות וזאת מחמת צלו של ספק”.

מדואר ישראל נמסר בתגובה: “מנכ״ל דואר ישראל אינו עוסק במשלוח מכתבים. מדי יום עוברים בדואר ישראל כ-2 מיליון מכתבים, כולם משולמים מראש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מנכל הדואר מתנהג כפילנטרופ כדי לקבל טובות
    13/12/2018 08:39
    יורם
  1. מנכל הדואר מתנהג כפילנטרופ ממניעים אינטרסנטיים . כשמדובר בגימלאים, אין לו בעיה לא לשלם להם את מה שמגיע. בשבילם אין לחברה כסף.