נתניהו: מקווה שעינת קליש תיענה לבקשה לבטל מינוי סגן ראש העיר

ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה בהתייחסות למבצע 'מגן צפוני' - וקרא לעצור את מינוי סגן ראש העיר חיפה הערבי שתוך בחיזבאללה
אריה ריבקינד
א' טבת התשע"ט / 09.12.2018 11:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה השבועית בהתייחסות למבצע ‘מגן צפוני’ לסיכול מנהרות הטרור של חיזבאללה בגבול לבנון.

“מבצע ‘מגן צפוני נמשך'”, פתח נתניהו, “חיילי צה”ל פועלים כל העת, בכל מזג אוויר, כדי לחשוף ולנטרל מנהרה אחר מנהרה. המבצע יימשך עד להשלמתו”.

נתניהו הוסיף: “במקביל אנחנו פועלים במישור המדיני כדי להוקיע את חיזבאללה ואיראן. שוחחתי עם נשיא רוסיה פוטין, המשלחות של שני הצבאות יפגשו בימים הקרובים כנראה במוסקבה ואחר כך נקבע פגישה בינינו.

“אמרתי לנשיא פוטין שאנחנו נמשיך במדיניות שלנו, לא נאפשר לאיראן להתבסס צבאית בסוריה, נמשיך לפעול נגד הנשק המדויק בלבנון ונשלים את סיכול איום המנהרות”.

ראש הממשלה התייחס גם לסערת מינוי חבר מועצת העיר חיפה רג’א זעתרא לסגן ראש עיר בשכר, לאחר שבעבר הביע תמיכה פומבית בארגוני טרור ובחרם על ישראל.

“הבוקר לפני הישיבה חיפשתי את ראש עיריית חיפה עינת קליש, כדי לבקש ממנה לבטל את המינוי של סגן ראש עיר שתומך בחיזבאללה וחמאס – שקוראים להשמדת מדינת ישראל. אני מקווה שהיא תיענה לבקשה. אני שמח שחברנו השר אריה דרעי התחיל כבר לטפל בנושא ואני יודע שגם רבים אחרים התבטאו בו. זה דבר שאינו מתקבל על הדעת ומכיוון שהוא אינו מתקבל על הדעת הוא גם לא יתקיים, אני משוכנע בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות