בנט: “נתניהו לא התנצל, אבל אני משאיר את העימות איתו מאחור”

יו"ר הבית היהודי התייחס לעימות בינו לבין נתניהו, על רקע הניסיון לפגוע בו דרך אשתו, ולמבצע ניטרול המנהרות בצפון: "נוטלים בשיטתיות את נשק יום הדין של חיזבאללה"
אריה ריבקינד
א' טבת התשע"ט / 09.12.2018 11:35

שר החינוך  נפתלי בנט, התייחס הבוקר (ראשון) לעימות  בינו לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע הפרסום בשבוע שעבר בחברת ‘החדשות’ על ניסיונם של אנשי נתניהו לגרום לפרסום כתבה מכפישה על רעייתו גילת באתר ‘וואלה’.

בריאיון לתכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’, אמר בנט: “נתניהו לא התקשר לאשתי כדי להתנצל. נעשה מה שנעשה, ואני הגבתי כפי שהיה צריך להגיב לזה. בנט הוסיף:  “טובת המדינה היא שאני ונתניהו נשתף כעת פעולה”.

גם עם כניסתו לישיבת הממשלה השבועית, הוא נשאל על ידי כתבים על העימות – והגיב: “לפני כחמש עשרה שנה באמת אשתי גילת לפני שהיא לגמרי שמרה מצוות היתה שפית קינוחים במסעדה טובה בניו יורק. מאז עברו הרבה מאוד מים בירדן, אני לא חושב שראוי לעסוק בנושא הזה”.

הוא הוסיף: “אני מתכוון להניח את הנושא הזה מאחור מכיוון שיש לנו מדינה לנהל. אני מתכוון לשתף פעולה עם ראש הממשלה נתניהו בכל ענייני המדינה”.

לאחר הדברים של בנט בשבוע שעבר, בליכוד הגיבו: “אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש”.

בריאיון הבוקר, בנט התייחס גם למבצע ‘מגן צפוני’, לחשיפת מנהרות חיזבאללה בצפון: “אנחנו נוטלים בצורה שיטתית את נשק יום הדין של חיזבאללה, שהיה המנהרות”, אמר השר וחבר הקבינט. “גם חמאס ב-2014 וחיזבאללה כיום יצרו את המנהרות כדי להחדיר כמויות גודלות של לוחמים לישראל. אני יזמתי את תהליך השמדת המנהרות ב’צוק איתן’, ואנו קרובים להשלמה של זה. בלבנון אנו עושים כעת אותו דבר.

“זה לא ‘זבנג וגמרנו’, זה תהליך הנדסי מורכב. זה איום משמעותי. זה שקר שאלו מנהרות ישנות שלא בשימוש, כפי שטוענים בלבנון. אלו מנהרות שהייתה בהן פעילות והיו במוכנות. כל אזרח ישראלי צריך לשמוח ששמנו ידינו על המנהרות”.

על איום הטילים מצד חיזבאללה – אמר בנט: “יש לנו בלבנון בעיה חמורה של כ-140 אלף רקטות. אסור היה לנו להגיע לכך. ממשלות מ-2006 עד 2013 היו צריכות לפעול בעניין. איראן וחיזבאללה נמצאים במבצע להשבחת הטילים. אנו עוקבים ויש לנו מענה לכל תרחיש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות