דיווח: נתניהו הזמין כתבה נגד אשתו של בנט • שר החינוך: “תתבייש, מעשה נבזי”

דוד ליבוביץ
|
כ"ז כסלו התשע"ט / 05.12.2018 21:47
מקורביו של איש העסקים שאול אלוביץ’ חושפים כי ראש הממשלה ביקש ממנו לפרסם כתבה באתר ‘וואלה’ כנגד אשתו של שר החינוך – גילת • נפתלי בנט: זהו מעשה נבזי ופחדני. תתבייש לך, תתנצל בפני אשתי • יאיר נתניהו: “אתה עשית את זה מיליון פעמים כנגד אמא שלי עם נוני מוזס”

מבוכה לראש הממשלה: מקורביו של איש העסקים שאול אלוביץ’, שהמשטרה המליצה להגיש נגדו כתב אישום בתיק 4000, מספרים לראשונה את גרסתו לפרשה, כאשר בין היתר נטען כי נתניהו ביקש ממנו לפרסם כתבה שגילת בנט, רעייתו של יו”ר הבית היהודי, הייתה שפית במסעדות לא כשרות.

הידיעה, שפורסמה בחדשות 2, גררה קרב ציוצים חריף בין שר החינוך נפתלי בנט שדרש מראש הממשלה להתנצל בפני אשתו, ובנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו.

“הקשר של אלוביץ’ ונתניהו החל לפני 20 שנה, כששאול תרם למיזם ‘מחשב לכל ילד’, אבל בהדרגה הקשר התרופף”, סיפרו המקורבים. “כשאבא של שרה נפטר הם באו לנחם. שרה וביבי אמרו: ‘אולי תקפצו פעם’. הארוחה התעכבה ונקבעה לסוף 2012. שניהם התלוננו בה ששופכים את דמם בתקשורת. נתניהו שאל את שאול: ‘אתה שונא אותי?’. שאול אמר ‘חלילה’. ביבי שאל: ‘אתה שמאלן?’. שאול אמר שלא. אז נתניהו אמר: ‘אז למה וואלה שונה אותי? אתם הרבה יותר גרועים מויינט'”.

עוד אמרו המקורבים: “האמת היא שהסיקור בוואלה היה עוין לנתניהו. המנכ”ל אילן ישועה אמר שהוא רוצה להיות האתר המוביל בארץ. אז שאול אמר לו: ‘בשביל זה צריך להיות במרכז, לא בקצה השמאל’. שאול הוא מרכז-ימין. עצבן אותו שוואלה מדווחים על פיגוע דריסה כאילו זו תאונה.

“נתניהו היה מתקשר לשאול להתלונן על כתבות. שאול עסוק, הוא בכלל לא נכנס לוואלה. אז הוא הציע שהדובר של ביבי ידבר ישירות עם אילן או העורך. יש אתר שנכנס כל היום בראש הממשלה, שהוא גם שר התקשורת וימני. מה למען השם פסול בזה שהבעלים יבקש למתן את הביקורת על איש שהוא גם חבר שלו וגם רגולטור?”

תגובת השר בנט: תתנצל בפני אשתי

יו”ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הגיב לפרסום וכתב: “צר לי עליך, מר נתניהו. טרחת אישית להתקשר לבעלי ‘וואלה’ כדי לפגוע באשתי. זהו מעשה נבזי ופחדני. תתבייש לך. התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. משפחתי היא גאוות חיי. אל תתנצל בפניי; אני לא מעוניין. תתנצל בפני אשתי”.

בתגובה לדבריו החריפים של השר בנט צייץ יאיר נתניהו: “נו, ואתה עשית את זה מילון פעמים כנגד אמא שלי עם נוני מוזס, ועם כל עורך של כל כלי תקשורת אפשרי במדינה, נו ו…?”

גם מהליכוד נמסרה תגובה תוקפנית: “אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש”.