השר ארדן: גם אם אדרי טעה, נעשה לו עוול נוראי • חסון: “תתפטר מיד”

השר ארדן בתגובה להסרת המועמדות של משה אדרי: "גם אם אדרי עשה טעות במעלה הדרך, הרי שנוהל נגדו מסע הכפשות לא מוצדק - שעשה לו עוול נוראי" • יואל חסון: 'מגיע לנו שר שמצליח לבצע משימה מתחילתה עד סופה'
אריה ריבקינד
כ"ז כסלו התשע"ט / 05.12.2018 20:14

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הביע צער על החלטת ניצב (בדימוס) משה אדרי להביר את מועמדתו מתפקיד המפכ”ל.

“ניצב אדרי הוא אדם שנלחם עשרות שנים למען בטחון אזרחי ישראל וגם אם עשה טעות במעלה הדרך, הרי שנוהל נגדו מסע הכפשות לא מוצדק – שעשה לו עוול נוראי”, אמר ארדן.

השר הדגיש כי הליך הגשת המועמדות נוהל בצורה המסודרת והראויה ביותר, וכי מועמדותו של ניצב אדרי נבחנה תחילה מול כל רשויות האכיפה על ידי היועץ המשפטי לממשלה וצוותו – ואושרה.

“למרות ההכפשות, ניצב אדרי עבר בדיקת פוליגרף בהצלחה, בדיקה שאף בעל תפקיד אחר אינו עובר בנוגע לעברו. מעבר להליכים אלו, אין בדיקה נוספת שניתן לבצע טרם הגשת המועמדות”.

כזכור, השר ארדן ביקש מוועדת גולדברג לבחון תחילה את שלושת המועמדים בהתאם לקריטריונים שלה – אך הוועדה סירבה.

ח”כ שלי יחימוביץ הגיבה על הסרת מועמדותו של אדרי מתפקיד המפכ”ל: “אחרי שהרבה רפש הוטל בוועדת גולדברג ובעיקר בעומד בראשה, מתברר שהוועדה עשתה שירות חשוב, אמיץ ונאמן לאזרחי המדינה. השרים שהכפישו את כבוד השופט גולדברג וביקשו להפוך את הוועדה לחותמת גומי צריכים כעת להתנצל בפניו”.

יו״ר סיעת המחנה הציוני ומרכז האופוזיציה ח”כ יואל חסון הגיב: “למשטרת ישראל ואזרחי ישראל מגיע שר שמצליח לבצע משימה מתחילתה עד סופה. ארדן, לא תוכל לשלוף עוד שפנים מהכובע – עוד לא הספקנו לשכוח את השקר באירוע באום אל חיראן, את גל ההצתות שהתרחש רק בדמיונך, וגם את רצח הנשים שעדיין לא נמצא לו מענה.

“משר ביטחון פנים שלא מצליח פעמיים (ברצף) למנות מפכ”ל ראוי, מצופה לעשות דבר אחד: להתפטר לאלתר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות