זו כבר תופעה: אישה שחורה הכתה יהודים שצעדו אל בית הכנסת • צפו

לאור יום, כשהרחוב מלא: אישה שחורה הכתה בשבת חסידים שהיו בדרכם לבית כנסת ברחוב פרזידנט, בלב שכונת קראון הייטס • " אנחנו כבר לא יכולים לחיות בהכחשה, כולנו צריכים לבוא ולדבר"
נתן פרל
כ"ז כסלו התשע"ט / 05.12.2018 01:58

תקרית נוספת בה נפגעו יהודים בשכונת קראון הייטס: אישה שחורה הכתה בשבת חסידים שצעדו ברחוב פרזידנט, בין השדרות קינגסטון ואלבני, בדרכם לבית כנסת.

אחד החסידים צעד עם בנו בן השש, כאשר אישה שחורה בגיל העמידה זינקה אל פניו של הילד, שאגה עליו ונופפה באלימות את ידיה בפניו.

“היא כמעט סטרה לו והשאגה שלה הפחידה אותו”, אמר האב לאתר collive. “דחפתי אותה מהדרך בלי היסוס. היא התחילה להתקרב שוב אל בני, וזרקה את אגרופיה כדי להכות אותי, אז זרקתי גם אני אגרופים כדי להגן על עצמי, ואז היא ירקה עלי”.

האיש סיפר שכאשר הוא הסתלק עם בנו, הוא  שמע קול זכוכית מתנפצת מאחוריו. “ראיתי שם עוד שני יהודים. היא פגעה באחד האנשים, ואז התחילה לרוץ לכיוון היהודי השני”, הוא מספר.

לדבריו, בנו היה מפוחד מאוד, והם עזבו את המקום ולא המתינו למשטרה כדי להגיש תלונה. “היו הרבה התקפות לאחרונה, וזה קורה בלב קראון הייטס, כשהרחוב מלא אנשים, לאור היום, אנחנו כבר לא יכולים לחיות בהכחשה, כולנו צריכים לבוא ולדבר”, הוא אומר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תעזבו את קראון הייטס
    05/12/2018 16:55
    יהודי
  1. תפסיקו לקדש את הרחובות שהרבי הסתובב בהם.
    כל החרדים עשו את זה כבר לפני 50 שנה…