‘דגל’ החרימה הישיבה בביתר עלית בשל עיכוב המינוי של דודי זלץ לסגן

לאחר ש'שלומי אמונים' החליטו לעכב את מינוי יו"ר 'דגל' בביתר עילית לסגנו של מאיר רובינשטיין, כנקמה על העימות בין הסיעות בבית שמש - הוחלט ב'דגל' להחרים את ישיבת המועצה • דודי זלץ: "מאבקי פוליטיקה פתטיים שאינם קשורים כלל לעירנו"
אריה ריבקינד
כ"ו כסלו התשע"ט / 04.12.2018 17:02

הקרב בין ‘שלומי אמונים’ ל’דגל התורה’: סיעת ‘דגל התורה’ בביתר עילית החרימה את ישיבת המועצה החגיגית שהתקיימה הערב (שלישי), בעקבות החלטת ‘שלומי אמונים’ לעכב את מינוי יו”ר ‘דגל’ בעיר, דודי זלץ, לתפקיד סגן ראש העיר, למרות שהמינוי הובטח לו בהסכם הקואליציוני עם ראש העיר, מאיר רובינשטיין.

הסיבה לעיכוב המינוי: נקמה בהתנהלות של ‘דגל’ בעיר בית שמש, לאחר שארבעת נציגי הסיעה הליטאית צירפו אליהם את משה אבוטבול – המסרב לפי שעה לפרוש לטובת נציג אגו”י – והחליטו כרוב בסיעת יהדות התורה, למנוע את מינוי נציג ‘שלומי אמונים’ לסגן בשכר של ראש העיר עליזה בלוך.

דודי זלץ, יו”ר ‘דגל התורה’ בביתר עלית, אמר בתגובה: “אני מצר על כך ששלומי אמונים הארצית, משיקוליה שלה, החליטה לגרור את ראש העיר מאיר רובינשטיין, בניגוד לרצונו, למאבק של פוליטיקה ארצית של התחשבנויות קטנוניות, על חשבון תושבי העיר”.

לדבריו, “מדובר בניסיון לפגוע באופן חמור בשלום, באחדות ובאחווה בין הקהילות בעיר, תוך הפרה בוטה של הסכם חתום על ידי ראש העיר מול הסיעה השניה בגודלה בעיר. זאת, לאחר כל פעולותינו למען השלום בתקופת הבחירות, בה עשינו במלוא מרצנו לבחירתו של ראש העיר וקיימנו באופן מלא את חלקנו בכל הסיכומים, כי דין ביתר אך ורק כדין ביתר, ושעירנו איננה כרוכה בערים אחרות”.

זלץ הוסיף: “אנחנו בדגל התורה עוסקים תמיד אך ורק בעשייה למען התושבים, מעל לכל שיקולים כאלו ואחרים של כבוד ונקמה, וללא קישור של פוליטיקה ארצית לשירות המסור לתושבי העיר. לאור כל זאת, החליטה דגל התורה להחרים, על ארבעת חבריה, את ישיבת המועצה שכונסה היום, לאחר שבמרכזה הוצבו מאבקי פוליטיקה פתטיים שאינם קשורים כלל לעירנו.

“דגל התורה, כמפלגתם של בני התורה הצועדת לאורם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט”א, תמשיך להוביל פעילות חסרת פשרות,בהצלחה וביעילות, ולהביא הישגים חסרי תקדים למען ציבור בוחריה וכל תושבי העיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות