פעילה חברתית: שלומי אמונים סגרו עם עליזה בלוך “יום לפני הבחירות”

מלי בוחבוט, פעילה חברתית בבית שמש, הרגיעה את אוהדי ראש העיר שכעסו על השלל שקיבלה אגו"י: "הם סנדלו אותה. ההוא משלומי אמונים יש לו שכל, הוא סגר איתה יום לפני הבחירות. אז מה אתם רוצים שהיא תעשה? זו היתה הבטחה"
אריה ריבקינד
כ"ד כסלו התשע"ט / 02.12.2018 13:38

שלל התיקים והתפקידים הבכירים שקיבלו נציגי ‘אגודת ישראל’ בבית שמש, במסגרת ההסכם הקואליציוני שחתמו עם ראש העיר עליזה בלוך – מעוררים זעם לא רק בקרב נציגי ‘דגל’ וש”ס שנותרו בחוץ, אלא גם אצל אוהדיה של ראש העיר.

במהלך דיון בקבוצת וואטס-אפ, הסבירה הפעילה החברתית מלי בוחבוט, מי שניהלה מאבקים רבים בבית שמש, כי זה קרה משום ש’שלומי אמונים’ סגרו ‘דיל’ עם עליזה בלוך עוד לפני הבחירות – ו”בזכות זה היא ניצחה”.

בוחבוט: “חבר’ה, נכון שזה מעצבן מה שהיא נתנה והכול, ונכון שלגולדברג (- נציג ‘שלומי אמונים’) יש מנדט אחד ולאגודה יש עוד איזה 2-3. אבל אני אגיד לכם משפט אחד: הם סנדלו אותה. ההוא משלומי אמונים יש לו שכל, הוא סגר איתה יום לפני הבחירות, שהם יצביעו ברגליים, וחלקם גם הצביעו בידיים, והוא סגר איתה, וכל מה שהיא נתנה לו זה היה מובטח לפני הבחירות!”

היא הוסיפה: “אז מה אתם רוצים שהיא תעשה? זו היתה הבטחה בשביל שהיא תנצח ובזכות זה היא ניצחה, אין משהו אחר, כאילו, אין לנו על מה להתעצבן. אני יושבת וחושבת עם עצמי, אני אומרת, על מה אנחנו מתעצבנים? על שטויות. זה בסך הכול דברים שנסגרו לפני”.

היא הדגישה: “גולדברג יכול להכחיש מפה ועד אלוקים, אבל זה נכון. וכולנו לא טיפשים וכולנו יודעים את האמת”.

סיעת אגודת ישראל תקבל לידיה, במסגרת ההסכם הקואליציוני שנחתם, סגנות ראש עיר בשכר, יו”ר ועדת משנה לתכנון ובנייה, רשות הרישוי, תיק ההנדסה, יו”ר תאגיד המים, חלק מתיק החינוך – כשימונה מטעמה אחראי על החינוך החרדי, תיק נוער חרדי, תיק נכסים והממונה על ההקצאות, תיק פעילות קהילתית ודירקטור בחברה הכלכלית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אהה. כל הכבוד. בהבטחה הזו היא עומדת.
    04/12/2018 08:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. וכל שאר ההבטחות על שיוויוניות, שקיפות וכו’ … לפח!
    הבנו אותך, גיברת בלוף.
    הפרד-ומשול.
    חוזרים לימי דני וקנין הלא עליזים, והפעם עם עליזה העולזת