בת הגר”ע: “דרעי השתנה, זה לא אותו אריה, פנה לכיוון הליטאי”

הרבנית עדינה בר שלום מקימה מפלגה שתתמודד בבחירות לכנסת ומותחת ביקורת על יו"ר ש"ס • בראיון היא אומרת: "אריה השתנה, הוא לא אותו אריה שהיה פעם, השתנה לגמרי ובחר בכיוונים אחרים" • "אמרו ברחוב שהוא יכול להגיע לראשות הממשלה, הוא היה פיקח, הוא חיבר את כל העם"
אריה ריבקינד
כ"א כסלו התשע"ט / 29.11.2018 14:02

הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הגר”ע יוסף יוסף ז”ל, מתחה היום (חמישי) ביקורת על יו”ר ש”ס השר אריה דרעי.

בראיון שהעניקה לגלי צה”ל אמרה: “אולי תקראו לי נאיבית, אבל באמת האמנתי, הרבה האמינו לאריה דרעי שהוא ימשיך את דרכו. וגם אבי האמין לו. אבל אריה השתנה, הוא לא אותו אריה שהיה פעם, הוא השתנה לגמרי ובחר בכיוונים אחרים”.

הרבנית עדינה בר-שלום הביעה, כזכור, תמיכה פומבית בבחירות האחרונות במפלגת ש”ס, כאשר קיימה מסיבת עיתונאים משותפת עם אריה דרעי.

אבל כעת בר-שלום, אשר הודיעה כי תרוץ בבחירות הקרובות לכנסת, הסבירה מדוע היא מתמודדת במפלגה חדשה: “החלטתי שאהיה איש במקום שאין איש, אני רוצה לקחת את המחויבות והרצון לראות שינוי בחברה שלי”.

כשהתבקשה להסביר במה השתנה דרעי – ענתה: “אריה פנה לכיוון הליטאי “.

היא הדגישה: “אתה רואה אותו, אתה זוכר אותו מה הוא היה לפני 15 שנה, אני שואל אותך זה אותו אריה? כולנו שמענו שאפילו אמרו ברחוב שהוא יכול להגיע לראשות הממשלה, הוא היה פיקח, היה נבון, חיבר את כל העם, אני לא נמצאת כאן בשביל לשבח אותו, אבל הוא לא אותו אריה, הוא פנה לכיוון אחר לגמרי, ואני נשארת במקום שאבי חינך אותי, במקום של עשייה, ואני מאמינה שגם היה מברך אותי היום על הדרך שבחרתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות