אייל ישראל שטרנליב מאיר את החושך עם סינגל חדש: נשמה יפה

אייל ישראל שטרנליב, חסיד ברסלב, עובד כמטפל אישי וזוגי • לפני 12 שנה החליט לקפוץ למים ולהעביר התוועדויות והופעות בצורה רשמית - ובחודש אלול האחרון ירד אל אוויר העולם השיר 'נשמה יפה'
דב למל
כ"א כסלו התשע"ט / 29.11.2018 12:53

אייל ישראל שטרנליב, בן 38, הוא חסיד ברסלב, נשוי ואב לשבעה ילדים המתגורר ביד בנימין.

ביום-יום הוא עובד כמטפל אישי וזוגי ומשקיע אלפי שעות בסיוע לאנשים להתחבר לנשמה ולאור שלהם, שמתחבאים מעבר להרי החושך – ומוביל אותם לצמיחה אישית וזוגית.

במהלך השנים, עולם הניגון השתלב אצלו ברצון לעזור להשפיע על אנשים להתחבר לטוב שלהם.

לפני 12 שנה החליט לקפוץ למים ולהעביר התוועדויות והופעות בצורה רשמית. כך החל לעבור בין תיכונים, אולפנות, ישיבות וחוגי בית. “יש משהו בניגונים ובסיפורים שנוגע לכולם בלב” – הוא מעיד.

ההופעה נקראת ‘לב טהור’, כאשר הכוונה היא לא רק ללב האישי של השומע, אלא גם ללב של מי שנמצא לידו.

לאחר מאות התוועדויות והופעות, בהם עורר אותו הקהל לבצע גם יצירות אישיות, החל אייל ישראל בתהליך של התעצמות פנימית יחד עם התבשלות מוסיקלית.

כך בחודש אלול האחרון ירד אל אוויר העולם השיר ‘נשמה יפה’, מתוך החיבור לנשמות של האנשים בהם הוא מטפל. המילים הם תפילה לה’ שיעזור לנו לזכור את הטוב שיש בנו, “הרגשתי שהשיר נוגע ויכול להאיר אנשים ולחבר אותם לטוב שלהם”.

כדי שהבשורה תהיה במיטבה, החליט שטרנליב להכנס אל אולפן ההקלטות ולהקליט את השיר בצורה מסודרת, יחד עם המפיק המוסיקלי אבי טל וטובי הנגנים כמו עמית יצחק ואבי אבידני. המסר של אייל ישראל הוא שכל אדם הוא טוב מייסודו ומלא באור, כל החושך בא רק משכחה, הסתרה וריחוק. כשמתחברים לנקודה הפנימית, החושך מסתלק ומגיע השלום.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות