פייגלין: למה אתם משפלים עצמכם? • איתמר בן גביר: פייגלין הוא מגלומן

עו"ד איתמר בן גביר משיב בחריפות לטענה של משה פייגלין לפיה פניית 'עצמה יהודית' אליו היא השפלה עבורם: "אדם לא אחראי, שמשווק את עצמו כראש ממשלה, אך בפועל אפילו לוועד הבית לא היה נבחר"
אריה ריבקינד
י"ז כסלו התשע"ט / 25.11.2018 11:30

עו”ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, תוקף הבוקר (ראשון) בחריפות את משה פייגלין, ראש תנועת זהות, שבסרטון שפרסם לתומכיו באינטרנט כינה את הקריאה לאחדות מטעם ראשי ‘עוצמה’, כשהשפלה של אנשי עוצמה יהודית.

“למה אתם משפילים את עצמכם. הרי הקריאה לאחדות היא רק מהצד שלכם… אין לכם משל עצמכם?” הטיח פייגלין באנשי ‘עוצמה’.

בתגובה אמר עו”ד בן גביר: “ראיתי את הסרטון והתאכזבתי קשות בעיקר מהרמה הרדודה ואי היכולת להכיר במציאות. פייגלין מתנהל כאילו יש לו חמישים מנדטים בכיס, אבל האמת המצערת היא שבבחירות הקרובות יבחרו בו בקושי חמשת אלפים איש”.

עו”ד בן גביר הוסיף: “הקריאה שלנו לחיבור טכני עם פייגלין  לא באה מתוך השפלה ופחיתות כבוד. כולם זוכרים שאנחנו הבאנו בבחירות הקודמות מאה עשרים וחמישה אלף קולות, והכוח שלנו הוא פי כמה וכמה מהקלות של פייגלין. כמו כן, הבית האידיאולגי שלנו רחב הרבה יותר מאשר ‘מצע הסמים’ של פייגלין, ואנשי ‘עוצמה’ ידועים כאנשים אידאליסטים, שלא כמו פייגלין אשר אם היה מקבל מקום בליכוד ולא נדחק למושב ה-36 הלא ראלי, היה עד היום ממשיך במפקד הארגזים שלו, ומנסה לשכנע את כולנו למה צריך להצביע למפלגה שכל יוזמה לגירוש של יהודים מארץ ישראל יצאה ממנה”.

לדברי בן גביר, “הקריאה לחיבור טכני באה מתוך רצון לאסוף את כל הקולות מימין  בבית אחד ולהציג אלטרנטיבה. ברור לכולם שחייבת להיות מפלגה בכנסת הבאה שהיא מימין לבית היהודי ולליכוד, אך  לצערי משה פייגלין הוא מגלומן אשר מכשיל את המחנה הימני”.

לדברי עורך הדין בן גביר,  הטענה של פייגלין כי אנשי ‘עוצמה’ משפילים את עצמם בכך שהם קוראים לחיבור טכני איתו ועם כל הגורמים האחרים בימין, היא “גישה לא אחראית של ילד קטן אשר מנסה לקלקל לכל האחרים.

“אכן אנחנו שונים מפייגלין ובניגוד אליו יש לנו השקפת עולם מוצקה ומפורטת נגד תחבורה ציבורית בשבת, וגם נגד להידבק לכיסא כמו שהוא עשה בליכוד. צריך לזכור שפייגלין סיפר לעם ישראל סיפורי מעשיות כאשר הבטיח שהוא הולך להשתלט על הליכוד,  אך בפועל ידע היטב את מצבו האמיתי במפלגה הזאת.

“הוא הונה את הציבור ופגע בו, אך למרות כל אלה ולמרות השוני שלנו מולו אני הייתי סבור ועדין סבור, שחיבור טכני חשוב מאוד כדי לא לאבד קולות לימין,  אלא שפייגלין היה מגלומן ונותר מגלומן, וצר לי על תומכיו המועטים שהולכים שבי אחרי אדם לא אחראי, שמשווק את עצמו כראש ממשלה, אך בפועל אפילו לוועד הבית לא היה נבחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות