ליכודניקים דוחפים לפיוס ביבי-סער • בכיר בליכוד: “מהלך חסר סיכוי”

בכיר בליכוד: "אין שום סיבה להתפייס איתו ובטח לא לתת לו תיקים במתנה" • השר לשעבר, המנסה לגשש את דרכו בחזרה לצמרת הליכוד, זועם על שהוצג ב'החדשות' כאילו תקף את ראש הממשלה: "פייק כותרת במהדורה המרכזית!"
אריה ריבקינד
י"ז כסלו התשע"ט / 24.11.2018 23:27

גורמים בליכוד, ובהם חברי מרכז וחברי כנסת, פעלו בימים האחרונים במטרה לארגן מהלך פיוס בין ראש הממשלה לבין גדעון סער.

אותם גורמים ניסו בימים האחרונים להפיץ בקבוצות וואטסאפ שונות על מהלך הפיוס, אולם בירור מעלה כי אין כל היתכנות למהלך כזה.

אותם גורמים ניסו להפיץ גם כי נתניהו עומד להעניק לסער את תיק החוץ.

אולם גורמים בכירים בליכוד אומרים לחרדים 10, כי זהו מהלך חסר סיכוי. “לנתניהו יש תחושה ברורה שסער פעל נגדו, אין שום סיבה להתפייס איתו ובטח לא לתת לו תיקים במתנה”.

על רקע הניסיונות הללו, הביע הערב (מוצאי שבת) סער זעם על ידיעה שפורסמה ב’החדשות’, זמן קצר אחרי ראיון שהעניק ל’פגוש את העיתונות’, וטען כי דברים שאמר בתכנית צוטטו בצורה שגויה באופן מיוחד, כדי להגביר מתיחות בינו לבין ראש הממשלה.

“פייק כותרת במהדורה המרכזית!”, כתב סער בחשבון הטוויטר שלו.

לדבריו, “בתוכנית פגוש את העיתונות נשאלתי על החזקת תיק הביטחון על ידי ראש הממשלה. אמרתי שככלל רצוי שיוחזק ע”י שר אחר אך בנסיבות השעה (אחרי האולטימטום של בנט ובשנה האחרונה של הקדנציה) זה דווקא סביר”.

סער כתב עוד: “במהדורת החדשות בהגשת דנה ויס הכותרת היתה שתקפתי את נתניהו. לא מקצועי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סער איש שמאל
    23/12/2018 05:58
    שושנה
  1. אנשי הליכוד ינהגו בחוכמה אם ידחפו את סער החוצה. אדם זה הינו איש שמאל. מי שבוחר במודע להתחתן עם נשים שמאלניות-קיצוניות הינו איש שמאל. (הראשונה היא מנשות מחסום ווטש). וכי מה סובר סער? שהוא יהיה ראש ממשלה ובבית בבלפור תנהל את העניינים המרשעת השמאלנית שלו? מי מהימין יסכים לזה?….