“חברו הטוב של רוצח היהודים הכי גדול מאז היטלר”: יאיר נגד ח”כ טיבי

בנו של ראש הממשלה תקף את חבר הכנסת הערבי - שכתב עליו פוסט: "כל הישובים הערבים בארץ יושבים על חורבות של ישובים יהודים עתיקים.. קוראים לכם ערבים כי באתם מארץ אחרת"
אבי כץ
ט"ז כסלו התשע"ט / 24.11.2018 20:10

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם ‘תזכורת’ לחבר הכנסת אחמד טיבי –  לאחר שזה פרסם בפייסבוק פוסט נגד יאיר.

“אחמד טיבי, חברו הטוב של רוצח היהודים הכי גדול מאז היטלר, יאסר עראפת, כתב עלי פוסט. זה מאוד מרגש ומחמיא”, לגלג יאיר. ”אני רוצה להזכיר לאחמד שכל הישובים הערבים בארץ ללא יוצא מן הכלל יושבים על חורבות של ישובים יהודים עתיקים, ובדרך כלל משמרים את השם היהודי הקודם”.

בנו של ראש הממשלה הוסיף: ”לדוגמא, הכפר בתיר שיושב על המקום בו התרחש הקרב האחרון של בר כוכבא והרומאים- ביתר. הערבים עצמם קוראים לתל הארכיאולוגי בכפר ‘חירבת אל יהוד’. משפחת טיבי עצמה הגיעה לארץ מסוריה. לנו קוראים יהודים מכיוון שבאנו מהארץ הזאת – יהודה. ולכם קוראים ערבים כי באתם מארץ אחרת – חצי האי ערב”.

ביום שישי מתח יאיר ביקורת כלפי המשטרה וכתב בפייסבוק כי היא לא אוכפת את חוקי הבנייה במגזר הערבי.

”בגליל, בנגב ובמשולש יש בעיה גדולה שמשטרת ישראל פשוט לא אוכפת את חוקי הבנייה במגזר הערבי. קחו לדוגמא את הכפר טמרה בגליל המערבי. הכפר עצמו מוקף בעיגול הצהוב. העיגול האדום מקיף את השטח עליו נבנתה בנייה בלתי חוקית של הכפר. שטח ההתפשטות וההשתלטות גדול יותר מפי 2 מאשר כל הכפר טמרה עצמו! לשם השוואה, העיר עכו מוקפת בעיגול ירוק”, ציין יאיר נתניהו.

טיבי כתב בתגובה: “השנאה והגזענות נגד ערבים עוברת בגנים. במשפחת נתניהו אמרו ב-2015: ‘הערבים נוהרים לקלפיות’, וב-2018: הערבים מתעקשים לגור בבתיהם”.

“יאיר נתניהו מסית נגד טמרה ותושביה”, כתב טיבי. “‘טמרה השתלטה על אדמותיה באמצעות בנייה בלתי חוקית’ – איזה שקר טיפשי. ההסתה של נתניהו הבן לא תפגע אפילו בשערה משערות ראשיהם של אנשי טמרה, נמשיך לעמוד לצידם עד שיקבלו את הזכויות המגיעות להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות