שקד: “לא רציתי את המשפטים, חששתי. פחדתי שיתפרו לי תיק”

שרת המשפטים גילתה בראיון ל'ידיעות אחרונות', כי שקלה לוותר על תיק המשפטים לפני הקמת הממשלה • והיום? "שי ניצן ואביחי מנדלבליט לא יתפרו לאף אחד תיק"
אריה ריבקינד
ט"ז כסלו התשע"ט / 24.11.2018 19:41

שרת המשפטים איילת שקד  גילתה, בראיון שהעניקה לעיתון ‘ידיעות אחרונות’, כי שקלה לוותר על תיק המשפטים לפני כשלוש וחצי שנים, בעיצומו של המשא ומתן הקואליציוני בין מפלגתה לראש הממשלה.

בימים האחרונים של המו”מ הקואליציוני, בנט ”עשה שריר” מול נתניהו ואיים: או תיק המשפטים לשקד או שסיעת הבית היהודי נשארת באופוזיציה.

במהלך המו”מ שקד עצמה שקלה את האפשרות לוותר על התיק.

“אני לא רציתי את משרד המשפטים, מאוד חששתי ממנו”, חשפה שקד בראיון. “בנט שכנע אותי. סמוטריץ’ שכנע אותי. אני פחדתי שיתפרו לי תיק, כי לאורך שנים אמרו ששרי משפטים שמבצעים שינויים – המערכת תופרת להם תיקים”.

שקד נשאלה האם היא עדיין חוששת שהמערכת תתפור לה תיק – והשיבה: “ממש לא. זו הייתה אגדה אורבנית, שלא לגמרי מנותקת מהמציאות – מיכאל בן־יאיר תפר תיק לשר המשפטים לשעבר יעקב נאמן”.

היא הדגישה: ”אני מכירה את ראשי המערכת של היום ויודעת שהם לא ראשי המערכת של פעם. שי ניצן ואביחי מנדלבליט לא יתפרו לאף אחד תיק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נתנה ידה לטייח את פרשת רות דוד
    25/11/2018 09:51
    שקד פושעת
  1. 2108-11-19 פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :-
    להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר ופרקליטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג’יל כך לפי כתבי האישום שהוגדשו בפרשה ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג”צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן על פי עדויות של עדי מדינה ולא הועמדה על כך לדין , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה מטהרת , בג”צ 3049/16 שהוגש נגדה נדחה וכולם מגלגלים עיניים . את כל זה ידעו איילת שקדו ,וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .