חרדים שטסו ב’אל על’ שוב זועמים: המזוודות עם בגדי השבת לא הגיעו

חברת 'אל על', שהואשמה כל השבוע האחרון כי היא מזלזלת בציבור החרדי, שוב מסתבכת: חרדים רבים שנחתו הבוקר מניו יורק לא קיבלו את המזוודות עם בגדי השבת והשטריימלך • אל על: "אנחנו לא אשמים, מצירים על אי הנעימות"
נתן פרל
ט"ו כסלו התשע"ט / 23.11.2018 11:30

הרשלנות של חברת ‘אל על’ ממשיכה?  טיסה 028 שהמריאה אמש מארה”ב ונחתה הבוקר (שישי) כשעל סיפונה 200 חרדים, כ-160 מתוכם חסידי באבוב שחזרו מחתונת נכדו של האדמו”ר שנחגגה השבוע, קיבלו הודעה שהמזוודות שהכילו את בגדי השבת והשטריימלך נשארו, בשל מה שהוגדר ‘מסיבות בטחוניות’, בניו יורק ולא הגיעו עם המטוס.

הנוסעים החרדים, שנותרו ללא הכבודה ובגדי השבת, זועמים על התנהלות החברה.

לפי טענות של נוסעי הטיסה, העמסת המזוודות החלה בשלב מאוחר, ובשדה התגלע ויכוח בין הטייס לאנשי הביטחון. לדבריהם, הטייס הודיע כי  לא ימתין לכבודה, והמריא מיד כשהוא מותיר אחריו שני משטחים עם כ-200 מזוודות, שנשארו מחוץ למטוס.

הנוסעים העייפים נאלצו במקום לנסוע מיד אל ביתם, לעמוד בתורים ארוכים בשדה התעופה, כדי להירשם לצורך איתור כבודה וקבלתה – כשתגיע.

מאל על נמסר בתגובה לחרדים 10:  “חלק ממטען הנוסעים טרם הגיע ארצה, בשל עיכובים שנגרמו על ידי הרשויות המקומיות בנמל התעופה בניוארק. אל על מצויה בקשר עם הנוסעים, ופועלת על מנת להטיס את המטען ארצה ללא דיחוי.

“אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחותינו.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות