הפרשן הכלכלי של ‘הארץ’ כינה את האישה החרדית ‘שפחה’ – והותקף

בתגובה למאמר של עיתונאית חרדית ב'הארץ' - צייץ נחמיה שטרסלר: "הכי כיף זה להיות בחור ישיבה. אתה מלך בבית ויש לך שפחה" • ח"כ ינון אזולאי: "בחר ליפול למלכודת ולהכפיש מגזר שלם"
אבי כץ
י"ג כסלו התשע"ט / 21.11.2018 17:15

נחמיה שטרסלר, הפרשן הכלכלי של עיתון ‘הארץ’, כינה הבוקר (רביעי) את האישה החרדית ‘שפחה’ – וספג מתקפה.

שטרסלר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “האבסורד האמיתי הוא שהנשים מקריבות עצמן למען הגברים והן בטוחות שזה מצווה. זה חלק מהדיכוי של הנשים במגזר החרדי. הכי כיף זה להיות בחור ישיבה. אתה מלך בבית. ויש לך שפחה”.

את הדברים הוא כתב בתגובה למאמר שפרסמה ב’הארץ’ העיתונאית שיפי חריטן, בו טענה כי “המצוקה האמתית של הנשים החרדיות לא מעניינת את הח”כים החרדים”.

בתגובה לדברי שטרסלר אמר ח”כ ינון אזולאי מש”ס כי מדובר בהכפשת ציבור.

“כמה חבל שבחר לו העיתונאי המוערך נחמיה שטרסלר ליפול למלכודת ולהכפיש מגזר שלם. לכתוב על האשה החרדית – ‘שפחה’, זהו מעבר לגבולות החוסר מודעות, אני מזמין אותך שטרסלר היקר לבחון את אחוזי האלימות כלפי הנשים במגזר הכללי מול המגזר החרדי”, אמר.

איש התקשורת גואל ועקנין הגיב לשטרסלר: “נחום ברנע הלך, גם שטרסלר ילך…! מסתבר שמאה סיורים ברחבי בני ברק, בתוספת מאה צלחות הערינג וטשולענט לא יועילו לשנות דעה קדומה ומעוותת של האיש הזה. לתשומת לב ‘העיתונאים’ החרדים שמרבים באקט הרדוד הזה”.

חיים דיקמן הגיב: “וואו, בכזו בורות וטפשות לא נתקלתי זמן רב. זו בחירה של הנשים והגברים יחד, בנוסף – בגלל שהנשים עובדות, הגברים עובדים הרבה יותר בבית, לדוג’ מוציאים ומקבלים את הילדים להגיד שזה חלק מדיכוי זה פשוט בורות וטפשות. יש נושא שונה לגמרי של אפלית נשים חרדיות בגובה השכר ובתנאים, זה הנושא”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה האמת תצעקו כמה שבא לכם
    21/11/2018 19:50
    חרדי
  1. בנינו הוא צודק 100% ותפסיקו להתכחש אבל אני בחרתי בזה
    21/11/2018 23:28
    שרי
  2. זה מה שבחרתי !!! כן כן אני מרגישה שפחה למרות כל הבלה בלה בלה שאני יודעת מהסימנר שזה זכות מצווה והכול .
    אני נקרעת עם הבית והעבודה והילדים ואין לי טיפת עזרה.
    אז הוא הוציא בפה מה שיש לי בתוך