שקד: “הייתי אומרת לטראמפ – אל תבזבז את הזמן על תכנית שלום”

שרת המשפטים איילת שקד בוועידת הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט: "חושבת שהפסקת האש תחזיק כמה חודשים ואז תישבר" • "בזמן כהונתי כשרת המשפטים מיניתי 40% מהשופטים בבית המשפט העליון"
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התשע"ט / 21.11.2018 13:43

שרת המשפטים איילת שקד התייחסה הבוקר (רביעי), בוועידת הדיפלומטים של הג’רוזלם פוסט, להתפתחויות בקואליציה ול’תוכנית המאה’ שצפוי הנשיא טראמפ לפרסם בקרוב.

“אני חושבת שהמרחק בין הישראלים לפלסטינים גדול מדי ושתכנית טראמפ היא בזבוז זמן”, אמרה שקד. ”אני רוצה שלום כמו כל אחד, אבל לא מאמינה שאפשר להגיע להסכם. הייתי אומרת לטראמפ – אל תבזבז את הזמן”.

על הדרישה למנות את בנט לשר הביטחון: “ההחלטה הנכונה הייתה למנות את בנט לשר הביטחון – ישראל צריכה שר ביטחון במשרה מלאה. ראש הממשלה צריך שר בטחון חזק לידו. לצערי, הוא חשב אחרת. אנו מדינה חזקה וחמאס רק ארגון טרור. אבל בשנים האחרונות איבדנו את ההרתעה שלנו”.

על פעילותה במשרד המשפטים סיפרה: “אני מנסה לגרום למערכת המשפטית להיות יותר קונסרבטיבית ואקטיביסטית. אני רוצה להעביר את בית המשפט על ידי מינוי שופטים שמרניים כמו בארה”ב. אני עושה את זה, בזמן כהונתי כשרת המשפטים מיניתי 40% מהשופטים בבית המשפט העליון”.

על רצועת עזה אמרה: “אני חושבת שהפסקת האש תחזיק כמה חודשים ואז תישבר. אם תישבר הפסקת האש, לא תהיה ברירה אלה להילחם עם כל האמצעים נגד חמאס”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות