אופיר אקוניס לגלג על האופוזיציה: ‘ברחו מפיזור הכנסת כי הם מפחדים’

עימות בתוך המחנה הציוני בין חברי הכנסת יואל חסון וחיליק בר • חסון: "לצערי ח"כ בר בחר לצאת לחו"ל, ללא אישור • בר: אתה שקרן, תפקידך להוביל קבוצה ולא לתקוע לה סכינים בגב"
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התשע"ט / 21.11.2018 13:21

שר המדע אופיר אקוניס הגיב בצהרים (רביעי) על משיכות הצעות החוק לפיזור הכנסת על ידי האופוזיציה.

“בריחת האופוזיציה היא דוגמא לחוסר מנהיגות ופחד מהכרעת הציבור. פעם אחר פעם מבטאים התאמתם לתפקידם הנוכחי אותו צפויים למלא עוד שנים רבות”, אמר אקוניס.

האופוזיציה משכה את הצעת החוק שהוגשה לפיזור הכנסת, לאחר שהרוב של הקואליציה הובטח עם הגעתה מאשפוז בבית החולים מאיר בכפר סבא של חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד, כשהיא מחוברת לאינפוזיה.

אם הצעת החוק הייתה נופלת בהצבעה, לא יוכלו סיעות האופוזיציה להעלות אותה שוב במשך שישה חודשים.

בתוך כך התפתח עימות בתוך המחנה הציוני בין חברי הכנסת יואל חסון וחיליק בר.

ח”כ חסון, מרכז האופוזיציה, תקף את בר על יציאתו לחו”ל: “לצערי ח”כ בר בחר לצאת לחו”ל, ללא אישור הסיעה, בנוסף בכוונתו להעדר גם שבוע הבא בזמן ההצבעה על חוק ‘נאמנות בתרבות’. לא אישרתי לחיליק בר להתקזז עם ח”כ ועקנין הוא עשה זאת על דעת עצמו, כל מי שיטען אחרת בקלות ניתן להוכיח טענתי. זה הזמן להתגייס לעבודה בכנסת כדי לנצח את הקואליציה”.

בר הגיב: “יואל, אתה שקרן, תפקידך להוביל קבוצה ולא לתקוע לה סכינים בגב ולשקר לצרכיך”.

בר הוסיף והבהיר: “אני נמצא מלפני שלוש שעות בסין בנסיעה אליה התחייבתי ונסגרה מזמן במסגרת תפקידי כיו״ר אגודת הידידות בין הכנסת לפרלמנט הסיני, ואציין כי כמובן לא העזתי לטוס לפני שדאגתי להתקזז עם ח”כ מהקואליציה,ח״כ יצחק וקנין מש”ס, כך שהיעדרותי לא באמת נספרת כי אני מקוזז עם קול של הקואליציה.

“דאגתי גם לוודא את הקיזוז מול יו״ר הקואליציה דוד אמסלם. עוד אציין כי בניגוד ל’גורמים בכירים’ באופוזיציה שמנסים לעשות סיבוב שיקרי על חבריהם לספסל, זו נסיעה שדווחה לסיעה, מנהליה וראשיה ואושרה כבר לפני שלושה שבועות וביטול הנסיעה באותו יום הייתה גורמת לנו נזק רב מול הסינים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עכשיו גילתה שיואל חסון שקרן ?
    21/11/2018 17:11
    א.ב.ג.
  1. הוא לא אשם אשמה הספונסרית שלו ציפורה ליבני. שניהם פליטים ועריקים מהליכוד.