ארדן: “קרובים מתמיד לכיבוש עזה” • גלנט: “זמנו של סינוואר – קצוב”

השר ארדן בוועידה של הג'רוזלם פוסטי "ישראל קרובה מתמיד לכיבושה מחדש והחזקתה של רצועת עזה" • גלנט: "יחיא סינוואר לא יסיים את חייו בבית זקנים"
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התשע"ט / 21.11.2018 11:27

שר השיכון וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני יואב גלנט איים היום (רביעי) על מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר ואמר כי זמנו קצוב.

בוועידה הדיפלומטית של ה’ג’רוזלם פוסט’ שמתקיימת בירושלים הבהיר השר: “הוא לא יסיים את חייו בבית אבות. אם רוצים מלחמה, אנחנו נביס אותם. אם רוצים לדבר, אנחנו נדבר איתם”.

גלנט הוסיף: ”יהיה עוד מבצע גדול בעזה, אנו נגדיר מתי ואיך ולא ניתן לחמאס לנהל את זה. אם תהיה סיבה – נקיים מבצע גדול וננצח. לדעתי זה לא לטובת ישראל, אבל אם צריך אז נעשה את זה”.

השר לביטחון הפנים וחבר  הקבינט המדיני-ביטחוני, גלעד ארדן, אמר בוועידה כי “ישראל קרובה מתמיד לכיבושה מחדש והחזקתה של רצועת עזה”.

ארדן הדגיש כי אם כיבוש הרצועה יבטיח את ביטחון אזרחי המדינה – “הרי זה מה שתעשה ישראל”.

“המעבר מהגנה להתקפה כנגד חמאס פירושו חיסולים ממוקדים של מנהיגי הטרור בזרוע הצבאית של חמאס, ופירוש הדבר הוא להיות מוכן להשתלט על רצועת עזה ולהחזיק בה, עד שנפרק את תשתית הטרור”, אמר השר. “היום אנחנו קרובים יותר מתמיד, מאז תכנית ההתנתקות ההרסנית, להיאלץ לשלוט בחלקים מרצועת עזה או בכולה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות