“די די די! תעזבו את הטלפון” • צפו: יהודה משי זהב זועק בזירת התאונה

גבר ואישה נהרגו בתאונה בכביש 6 לאחר שהתנגשו מאחור במשאית חונה • יו"ר זק"א בזירת התאונה הקשה: "אני מתחנן אליכם, תעזבו את הפלאפון ושאר הדברים שמסיחים את דעתכם מהכביש"
חיים טוויל
י"ג כסלו התשע"ט / 20.11.2018 23:58

גבר ואיזה נהרגו הערב (שלישי) סמוך לשעה 20:30 בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית חונה בכביש 6 לכיוון צפון, סמוך למחלף קסם.

מותם נקבע במקום.

כוחות הצלה ומשטרה הוזעקו לזירת התאונה הקשה. כמו כן הוזעקו מכבי אש לצורך חילוץ הנפגעים מהרכב.

פאראמדיק מד”א אוהד ביין סיפר: “מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו, ראינו רכב פרטי מעוך תחת חלקה האחורי של משאית חונה. ברכב נלכדו הנהג ונוסעת שישבה לצידו, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם המורכב מהרכב על ידי הכבאים, הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה ולאחר חילוצם מהרכב נאלצנו לקבוע את מותם במקום”.

יצחק בלוקה חובש באיחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב פרטי ומשאית. הרכב נמחץ בחלקה האחורית של המשאית וכתוצאה מכך גבר ואשה ששהו ברכב נהרגו. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופות הלכודים שלמרבה הצער נקבע מותם בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו”.

חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות של זק״א: “מדובר ברכב פרטי שהתנגש בעוצמה במשאית חונה בשולי הכביש, מעוצמת ההתנגשות הרכב נמחץ מתחת למשאית. כשהגעתי לזירה היתה המולה רבה. כל החלק הקדמי של הרכב נמחץ מתחת לחלק האחורי של המשאית.

“שני הנוסעים נלכדו ברכב ללא רוח חיים. לוחמי האש חילצו לנו את גופות שני נוסעי הרכב. מתנדבי זק״א מרחב שרון נמצאים במקום ומטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה״.

יו”ר זק”א, יהודה משי זהב, אמר בזירת התאונה הקשה: “אני מתחנן אליכם, תעזבו את הפלאפון ושאר הדברים שמסיחים את דעתכם מהכביש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות