נחקרת פרשה נוספת של אריה דרעי • חכם שלום: “אל תירא ואל תחת”

במקביל להגשת ההמלצות: המשטרה חוקרת פרשה נוספת הנוגעת לשר הפנים - והוא יזומן לחקירה בהתאם להתפתחות • הערכה: לאחר שהחשד לשוחד ירד - קיימות ספקות גם לגבי הפרת האמונים • חכם שלום התקשר וחיזק: "כל שההצלחה של ש״ס גדולה יותר - כך רודפי התורה מנסים לפגוע יותר"
חיים טוויל
י"ב כסלו התשע"ט / 20.11.2018 21:28

במקביל להגשת ההמלצות הבוקר: המשטרה ממשיכה לחקור פרשה נוספת הנוגעת לשר הפנים אריה דרעי  – והוא יזומן לחקירה ביחידה להב 433 בהתאם להתפתחות. כך דווח הערב (שלישי) ב’כאן 11′.

מדובר בפרשה שהחקירה בה נמשכת זמן רב וטרם הסתיימה.

לפי הדיווח, במשטרה העדיפו להעביר את עיקר התיק נגד השר לפרקליטות בעבירות המרמה והמס, בשל הזמן הרב שחלף מאז תחילת החקירה – כשלוש שנים, זאת כדי שהפרקליטות תוכל להיערך להגשת כתב אישום תוך כמה חודשים.

במקביל, החקירה נמשכת לצורך צירוף אישומים נוספים.

אחרי הפרקליטות, יעבור התיק ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט – ובתוך כמה חודשים לפחות, יוחלט אם לזמן את דרעי לשימוע.

לפי הדיווח, לאחר שהחשד לשוחד ירד מהפרק – קיימות ספקות גם לגבי עבירת הפרת האמונים, ולכן בפרקליטות יתמקדו בחשדות הנוגעים לעבירות המס וכן בחשד לשיבוש הליכי משפט.

לפי ‘הלכת דרעי’ מהתיק הקודם, השר לא חייב לסיים את כהונתו – אלא אם יוחלט להגיש נגדו כתב אישום. ככל הנראה זה לא יקרה לפני הבחירות.

בתוך כך, נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, התקשר הערב ליו״ר ש״ס וחיזקו: “שרים רדפוני חינם. ככל שההצלחה של תנועת ש״ס גדולה יותר – כך רודפי התורה מנסים לפגוע יותר. אל תירא ואל תחת כי עמך ה׳ אלוקיך”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבא מסתכל ומטפל מלמעלה
    20/11/2018 23:09
    ארז גפני
  1. 2 היבטים על חקירת דרעי

    1. זה החילול ה’ אליו מרן התכוין, גם אם לבסוף הפרשה תתפוצץ בלא-כלום, הכותרות השליליות עכשיו על “הפושע שחוזר לזירת הפשע” הם חילול ה’ צורם.

    2. נכון שזה אולי לא ממש מפריע לחכם שלום, אבל ברור מעל כל ספק שלמרן זצ”ל היתה העדפה אחרת.
    וגם לרב מאזוז!
    מותר להם.

  2. אשרכם
    24/11/2018 20:03
    חים
  3. פרוש. מי אתם. די יש. גבול. לשינא. די. אחדות