מרגי: “פרוש פגוע שאני הש”סניק, העזתי לתקוף אותו ובנו ביום אחד”

יו"ר ועדת החינוך הגיב בחריפות לדברי מאיר פרוש על הנהגת ש"ס: "מזה ארבע שנים הוא פגוע שאני הש"סניק הספרדי, העזתי לתקוף אותו ואת בנו ביום אחד"
אליעזר היון
י"א כסלו התשע"ט / 19.11.2018 13:24

בש”ס ממשיכים לתקוף את מאיר פרוש: יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ח”כ יעקב מרגי, הגיב היום (שני) כי לא הופתע מדבריו של הפוליטיקאי מסיעת ‘שלומי אמונים’.

“אני שמח לומר לכם שלא הופתעתי מדבריו של סגן השר מאיר פרוש” כתב מרגי בחשבון הטוויטר שלו. “מזה ארבע שנים הוא פגוע שאני הש”סניק הספרדי, העזתי לתקוף אותו ואת בנו ביום אחד”.

בראיון שהעניק הבוקר ל’קול ברמה’, האשים פרוש את יו”ר ‘דגל התורה’ בפירוקה של ‘יהדות התורה’, וטען כי משה גפני שינה את ההשקפה בכך שחבר לש”ס: “מוישה גפני שינה מסלול, אני אומר לו את זה יותר משנתיים, מוישה אתה רץ יותר מידי בכיוון הזה, זה לא ההשקפה שלנו, יש לנו השקפה ברורה יותר, חדה יותר. אתה רץ יותר מידי לכיוון ההוא. אבל הוא שינה מסלול. הוא התחבר לש”ס”.

פרוש הוסיף וטען כי “הרב שך לא רצה שש”ס תנהיג את המדינה אבל גפני בחר לתת את אלעד ובית שמש לש”ס”.

בש”ס מיהרו להגיב בחריפות ומסרו: “תנועת ש״ס, רבניה נציגיה ותומכיה מביעים מחאה אדירה על דבריו החמורים של של סגן שר החינוך מאיר פרוש, אשר פער את פיו נגד הנהגתו הרוחנית של נשיא אלוקים בתוכנו, מרן ראש הישיבה הכהן הגדול חכם שלום כהן שליט״א, ובחוצפתו הגדולה אף אמר שכביכול אינו ראוי להנהיג עפ״ל”.

בש”ס הוסיפו: “של נעלך מעל רגלך מר פרוש! מי אתה שכולך עסקנות של אינטרסים כבוד והקצאות מול הנהגת הקודש הבהירה של מרן הכהן הגדול שליט״א, שעליו אמר מרן הגרא״מ שך זצוק״ל שהוא שהוא איש אמת וכולו אמת, ועליו הכריז מרן רבנו הגדול הגר״ע יוסף זצוק״ל שהוא ‘פה קדוש וחלילה לעבור על דבריו’.

“מר פרוש, בוש והיכלם לך! כיצד לא חששת לדבר סרה בגדול הדור?! כיצד החצפת פנים להטיל ספק במנהיגותו של אחד משיירי כנסת הגדולה?! אוי לך מעלבונה של תורה!”

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין האם לחסידים אין רבנים משלהם ?
    19/11/2018 13:31
    כח
  1. אדון מרגי היכן היית כשהבוס המושחת שלך פער פיו נגד האדמורים והרבנים החסידיים וכי הדם האשכנזי פחות מהדם הספרדי ? תתביש לך אדון מרגי וקשוט עצמך תחילה ואחר כך קשוט אחרים . כולנו יודעים בדיוק איך חברי הכנסת משס ודגל כינו את גדולי האדמורים אז בבקשה טול קורה מבין עינך ואל תטיף מוסר

  2. איזה עיוות של דברי פרוש
    19/11/2018 15:48
    שלומי
  3. כאילו ששס חפה מכל הקצאות ופוליטיקות למינהם , הוא צודק בכל מילה שלו הן בדברים על הרב שך והן בעניין שדגל ויהדות התורה דעותיהם שונות הן ברמה הגשמית והן ברמה הרוחנית..ואין בדברים האלו קצה של פגיעה בכבודו של מרן הרב עובדיה ומרן חכם שלום