“הם קיבלו את ההחלטה הנכונה”: בליכוד מברכים, אבל ליברמן תוקף

שר הביטחון לשעבר תקף את בנט ושקד: "עכשיו כולם מבינים למה איבדנו את ההרתעה" • שלי יחימוביץ: "החלטתם מנציחה את שליטתו של הימין קיצוני"
אריה ריבקינד
י"א כסלו התשע"ט / 19.11.2018 11:26

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן תקף הבוקר (שני) את השרים נפתלי בנט ושקד, על החלטתם שלא להתפטר – וצייץ בטוויטר: “עכשיו כולם מבינים למה איבדנו את ההרתעה”.

ח”כ יואב קיש בירך על החלטת שרי הבית היהודי. “הם בסופו של דבר לקחו את ההחלטה הנכונה”, אמר קיש. “כתבתי בטוויטר לפני שעה שזה עוד לא מאוחר ותוכיחו מנהיגות. ממשיכים כרגיל”.

לדבריו, “ללכת לבחירות בגלל אירוע עם החמאס – זה פרס לחמאס. אופוזיציה לוחמנית וקואליציה של 61 ח”כים זה אתגר ענק לקואליציה וזו תהיה שנה קשה ומאתגרת לפני הבחירות. האם נוכל למשוך שנה שלמה? אני חושב שלא”.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי אמרה בעקבות הצהרת שרי הבית היהודי, כי היא “מברכת את בנט ושקד על ההחלטה הנכונה להישאר בממשלה. בעת הזאת האינטרס הלאומי הוא המשך קיומה של הממשלה, מתוך הבנת גודל האתגרים וההזדמנויות”.

ח״כ ניסן סלומינסקי אמר: “מדינת ישראל זקוקה ליציבות פוליטית. נמשיך לפעול ברוח הציונות הדתית לטובת מדינת ישראל ואזרחיה. אני קורא לכל סיעות הקואליציה לנהוג באותה אחריות לאומית”.

ח”כ שלי יחימוביץ’ תקפה את ראשי הבית היהודי: “החלטתם של בנט ושקד להאריך את חייה של ממשלת נתניהו הגוססת מצערת, והיא מנציחה את שליטתו של הימין קיצוני שהוא מיעוט בעם על מדינה שלמה. כהונתה של שקד היא סבב אלים נגד מערכת המשפט ושלטון החוק, ועם כל הביקורת הקשה על רה”מ נתניהו, שמינה עצמו לשר הביטחון מטעמי תעמולה פוליטית והישרדות אישית, אפשר לנשום לרווחה על שלא הפקיד את תיק הביטחון בידיו של בנט ולא אפשר לו לממש פנטזיות מלחמה אשר היו גובות מחיר דמים יקר של מיטב בנינו”.

יחימוביץ’ הוסיפה: “הצמד בנט-שקד הפך את המפד”ל ממפלגה דתית לאומית בת שיח, לזרם קיצוני לאומני, מדינית וכלכלית כאחד, הגורר את הציבור בעל כורחו לשסע חריף ומסוכן”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות