ש”ס: “פרוש, מי אתה, כולך עסקנות של אינטרסים וכבוד!”

ש"ס במתקפה חריפה על יו"ר 'שלומי אמונים', בשל מה שהם מגדירים "זלזול בהנהגה שלנו" - אחרי שפרוש אמר הבוקר: "הרב שך לא רצה שש"ס תנהיג את המדינה" • ש"ס: "פער פיו נגד הנהגתו הרוחנית של נשיא אלוקים. בוש והיכלם לך! איך לא חששת לדבר סרה בגדול הדור?!"
אריה ריבקינד
י"א כסלו התשע"ט / 19.11.2018 10:34

תנועת ש”ס יוצאת הבוקר (שני) במתקפה על יו”ר סיעת ‘שלומי אמונים’ מאיר פרוש, בשל מה שהם מגדירים “זלזול בהנהגה שלנו”.

בראיון שהעניק הבוקר ל’קול ברמה’ האשים פרוש את יו”ר ‘דגל התורה’ בפירוקה של ‘יהדות התורה’, ואמר כי “גפני הוביל למהלך שתהיה מהיום חלוקה במקומות רבים בארץ, פעם ‘דגל התורה’ ופעם ש”ס ואנחנו נהיה מחוץ למסלול”.

“מוישה גפני שינה מסלול, אני אומר לו את זה יותר משנתיים, מוישה אתה רץ יותר מידי בכיוון הזה, זה לא ההשקפה שלנו, יש לנו השקפה ברורה יותר, חדה יותר”, אמר פרוש. “אתה רץ יותר מידי לכיוון ההוא. אבל הוא שינה מסלול. הוא התחבר לש”ס”.

פרוש הוסיף וטען כי “הרב שך לא רצה שש”ס תנהיג את המדינה אבל גפני בחר לתת את אלעד ובית שמש לש”ס”.

בתגובה פרסמה ש”ס הודעת מחאה: “תנועת ש״ס, רבניה נציגיה ותומכיה מביעים מחאה אדירה על דבריו החמורים של של סגן שר החינוך מאיר פרוש, אשר פער את פיו נגד הנהגתו הרוחנית של נשיא אלוקים בתוכנו, מרן ראש הישיבה הכהן הגדול חכם שלום כהן שליט״א, ובחוצפתו הגדולה אף אמר שכביכול אינו ראוי להנהיג עפ״ל”.

בש”ס הוסיפו: “של נעלך מעל רגלך מר פרוש! מי אתה שכולך עסקנות של אינטרסים כבוד והקצאות מול הנהגת הקודש הבהירה של מרן הכהן הגדול שליט״א, שעליו אמר מרן הגרא״מ שך זצוק״ל שהוא שהוא איש אמת וכולו אמת, ועליו הכריז מרן רבנו הגדול הגר״ע יוסף זצוק״ל שהוא ‘פה קדוש וחלילה לעבור על דבריו’.

“מר פרוש, בוש והיכלם לך! כיצד לא חששת לדבר סרה בגדול הדור?! כיצד החצפת פנים להטיל ספק במנהיגותו של אחד משיירי כנסת הגדולה?! אוי לך מעלבונה של תורה!”

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פתאום מתייחס לרב שך
    19/11/2018 11:48
    מאיר
  1. , כולו גזענות ואינטרסים, אין בו שום ריח אמת

  2. כמה טוב שמאיר פרוש מדבר
    19/11/2018 13:19
    דוד האגודאי
  3. מאיר יקירי תמשיך לדבר, כל ראיון שלך בתקשורת גורם שעוד אנשים יבינו כמה הרס זרעת בציבור, כל ראיון שלך מוכיח כמה אסור להשאיר אותך באגודה, כל ראיון שלך יעזור לאגודה להשתקם, מי שמך בכלל להטיף מוסר לגפני על התנהגותו, לא אתה המצאת את נהרא נהרא ופשטיה, יש לו רבנים והם מורים לו מה לעשות, מה לעשות בשונה ממך הוא לא מתייעץ עם הכותל, כל נסיונותיך לסכסך בין גפני לש”ס לא יצלחו, יש מאחורי החיבור ביניהם רבנים ומולם אתה אפילו לא כלומניק, אני כמו כל חברי מהקהילה מקווים שתמשיך להיכשל בלשונך יחד עם מיסטר ויצמן מירושלים ואתה ושותפך החדש, (ההוא שרק מחפש איך להצר את שלומי אמונים) מיסטר ליצמן תועפו למרחקים ויחזור הכבוד והשלום לשלומי אמונים, היה ברכה.
    בהצלחה בגוב החדש
    ( בטוח שהכנת משהו ליום סגריר, תעשה טובה תשאג גם לליצמן שלא יהיה לו משעמם)

  4. חכמים הזהרו בדברכם
    19/11/2018 18:41
    יעקב יעקובזון
  5. בושה וחרפה כל הכבוד והכסף שגרפו אבותיו ואבות אבותיו זה מהספרדים , צריך להפיץ הדברים בעולם למען ידעו כל התורמים שזה האיש.

  6. שנה ופורוש קשה מכולם
    19/11/2018 23:36
    פרישתו של פורוש
  7. עדות לתהום שהוא ומריעיו מצויים בו,
    תיעוד להמשך של שנה ופירש .

  8. שס לא מנסה להנהיג את המדינה
    20/11/2018 10:33
    ריקי
  9. שס לא מנסה להנהיג את המדינה אפילו שיש בה את טובי המוחות.שס היא הבית של הציבור הספרדי ושומרי התורה. פורוש לעומתם זו משפחה של שתלטנות שמנסים להשתלט על כל העולם לטובת הנאותיהם כולל נופשים משפחתיים בשווייץ…. הגיע רגע האמת, אנשים מתחילים לראות כמה משפחת פורוש מאפיונרים עם כיפה….שמשתלטים על ציבורים שלמים. לכו… חבל שתמכתי בישראל בנו בבחירות הקודמות באלעד. הפעם הייתי מוכנה לתת לא משנה למי העיקר לא לפורוש!!!!!!!!!!!!!

  10. שסניקים מענין איפו ההיתם
    21/11/2018 02:28
    אלי
  11. שדרעי דיבר על הרב אמר סתמתם פיכם כדג במיים