הבית היהודי: לא נצביע לקואליציה – עד שאלי בן דהן ימונה שוב לסגן

סיעת הבית היהודי מודיעה על אולטימטום נוסף: "אין סיבה לפטר צוות שלם של סגן שר ויועציו, ולשלוח מספר משפחות לאבטלה מיידית, בשל גחמה - לא נצביע עם הקואליציה באף הצבעה עד אשר יחזור בו ראש הממשלה מהחלטתו"
אריה ריבקינד
י' כסלו התשע"ט / 18.11.2018 16:51

סיעת הבית היהודי הודיעה אחר הצהרים (ראשון)  כי לא יצביעו עם הקואליציה עד ש ח”כ אלי בן דהן ימונה מחדש לתפקיד סגן שר הביטחון.

כהונת סגן שר פוקעת אוטומטית כאשר נפסקת כהונת השר שתחתיו הוא מכהן, ולכן כהונתו של בן דהן פקעה יחד עם כהונת השר המתפטר ליברמן.

“בשעות האחרונות פעלנו באינטנסיביות למול אנשי לשכת ראש הממשלה, על מנת למנוע את ההחלטה הלא הוגנת של פיטורי סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, שהתקבלה ללא כל סיבה מוצדקת”, נאמר בהודעה לתקשורת של המפלגה.

“לצערנו, ראש הממשלה ואנשיו נוהגים בכוחניות כלפי הבית היהודי, כפי שלא היו עושים מול אף מפלגה אחרת. נוצר מצב א-סימטרי, שבו סגן שר הביטחון נאלץ לשלם את המחיר על התפטרותו המבישה של שר הביטחון, אשר ברח מאחריות”.

בבית היהודי מדגישים: “אין כל סיבה לפטר צוות שלם של סגן שר ויועציו, ולשלוח מספר משפחות לאבטלה מיידית, בשל גחמה בלתי מוסברת. לצערנו, למרות בקשות חוזרות ונשנות, אנשי לשכת ראש הממשלה נותרו בשלהם”.

במפלגה מאיימים: “אנו לא נאפשר את האבסורד הזה. לכן, סיעת הבית היהודי לא תצביע עם הקואליציה באף הצבעה עד אשר יחזור בו ראש הממשלה מהחלטתו”.

מלשכת נתניהו נמסר בתגובה: “תפקידו של סגן שר הביטחון אלי דהן יטופל בימים הקרובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות