הרב מאזוז על החיילים שניצלו: ‘יש נסים בימינו, הטיל רשום מלמעלה”

במהלך שיעורו השבועי התייחס ראש ישיבת 'כיסא רחמים' לנסים הגדולים שהיו השבוע בדרום הארץ: "מן השמים שמו בלב הזורקים לחכות עוד שניה. ירדו כולם, אחר כך תשלח את הטיל. צריך לדעת שיש נסים בימינו"
יוסף גרינבוים
י' כסלו התשע"ט / 18.11.2018 11:46

במהלך שיעורו השבועי של הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’, התייחס ראש הישיבה לנסים הגדולים שהיו השבוע בדרום הארץ, וציין במיוחד את האוטובוס בו פגע טיל – והחיילים שניצלו מפגיעתו.

“צריך לדעת שיש נסים בימינו”, אמר הגר”מ מאזוז, “לא פחות מהנס של ימי החשמונאים, לא פחות מהנסים של פך השמן. יש נסים, וצריך לומר תודה. מי שאומר תודה – הקב”ה עושה לו עוד נסים ועוד נסים. אבל מי שהוא כפוי טובה – ואומר: ‘אנחנו יש לנו תעוזה וחיילים טובים וכו’ וכו’, אז זה לא טוב…”

הגר”מ מאזוז הדגיש: “החמישים חיילים האלה, כמו כלום הטיל היה נופל עליהם היו הולכים באותו רגע. מן השמים שמו בלב הזורקים לחכות עוד שניה. ירדו כולם, אחר כך תשלח את הטיל. הטיל הזה רשום מלמעלה, ‘טוב י’ לכל’, ראשי תיבות: טיל”.

במהלך השיעור התייחס ראש הישיבה גם לתופעה שבשיעורו הוא עוסק מלבד בענייני הלכה מענינא דיומא גם לענייני השקפה ומחשבה – ואמר: “ברוך ה’ שמעתי שיש הרבה שמקשיבים ומתחזקים, ולכן אני מדבר גם בענייני אמונה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טוב שיש מי שמביא את דברי קדשו של רבנו
    18/11/2018 12:21
    ארז גפני
  1. דברים נפלאים שצריכים להשמע!