בשורה רעה לאלי ישי I עו”ד בן גביר: הפעם הוא לא יהיה ראשון ברשימה

ראשי עוצמה יהודית כבר מחממים מנועים ומצהירים: "בעד שיתוף פעולה עם פייגלין ואלי ישי, אבל צריך לקבוע את הרשימה לפי רצון הבוחר. בפעם האחרונה שהתמודדנו עם אלי ישי הבאנו חלק גדול מהקולות"
אריה ריבקינד
י' כסלו התשע"ט / 17.11.2018 23:51

ראשי עוצמה יהודית מצהירים הצהרת כוונות: במפגש עם צעירים שנערך בעיר רחובות העריך עו”ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית, כי מפלגתו תיבחר הפעם לכנסת.

“הבחירות הקרובות מגיעות כאשר המפלגות המרכיבות את ממשלת ישראל בשפל שיא והמגמה הנראית בסקרים רק תלך ותתחדד, כאשר עם ישראל מתקשה לתת אמון בפוליטיקאים שמכהנים כעת כראשי המפלגות: גם ביבי, גם ליברמן וגם בנט – כולם היו שותפים בממשלה שהתקפלה שוב ושוב, נכנעה לטרור, אפשרה לכנופיית הטרור בעזה לנהל את סדר היום של מדינת ישראל, אפשרה לרמטכ”ל לנהל מדיניות עצמאית מבלי לדפוק לו על השולחן, אפשרה למפכ”ל המשטרה להתקפל בפני הפשיעה החקלאית והאלימות במגזר הערבי, ואפילו כאשר בית המשפט העליון התיר לה לאכוף את החוק בקרב הבדואים היא מתבוששת מלקיים זאת גם בעידן שבו אין שום לחץ בין לאומי”.

על חיבור טכני בין התנועות השונות בימין – אמר בן גביר: “לטעמי זה מבורך, אני בעד שיתוף פעולה עם פייגלין ואלי ישי, אבל הפעם צריך לקבוע את הרשימה לפי רצון הבוחר. בעוצמה יש את בן ארי, יש את מרזל, ויש את גופשטיין, כאשר כל אחד מהם יזכה לתמיכה של עשרות אלפי אנשים. בפעם האחרונה שהתמודדנו עם אלי ישי הבאנו חלק גדול מהקולות”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכתבה
    18/11/2018 04:11
    אלישבע נחום
  1. להיזהר מאד מן הפיאסקו שהתרחש בבחירות לכנסת ה13 בשנת 1992

  2. חחחח אתם רצים לבד הפעם
    18/11/2018 10:13
    אברהם
  3. זה אחלה ספינים… אלי ישי כבר סגור ואתם עוד תופתעו

  4. צודקים
    18/11/2018 13:27
    Solo
  5. בכל הבחירות שהם רצים לבד הם מקבלים לפחות שני מנדטים, כשרצו אם אלי ישי הן קבלו שלש וחצי, זה אמור שאלי ישי לא שווה יותר מממדט אחד (היתה שם עוד איזה דתי שרץ ברשימה שכחתי את שמו) פייגלין חייב לקבל את מקום החמישי ואלי ישי השישי, וחיים אמסלם לא הייתה מזיק לרשימה