ח”כ יעקב אשר: “זה היה נשמע יותר עזר ויצמן מאשר הרב ויצמן…” • צפו

אריה ריבקינד
|
ח' כסלו התשע"ט / 16.11.2018 10:58
‘דגל התורה’ חגגה אמש את הכפלת המנדטים בעיר ביתר עלית • ח”כ יעקב אשר: “גדולי ישראל, שנראים שלא מבינים פוליטיקה ולא מבינים בדיוק – הם יודעים! הם מכוונים! הם מקבלים החלטות! וראינו את זה, בהחלטות עדינות ורגישות!”

‘דגל התורה’ חגגה אמש (ליל שישי) ב’כנס ניצחון’ שהתקיים בעיר ביתר עלית, בהשתתפות רבנים, ח”כי התנועה, עסקנים ופעילים, את ההצלחה במערכת הבחירות, לאחר שהמפלגה הכפילה את כוחה משני מנדטים לארבעה.

ח”כ יעקב אשר אמר בנאומו: “יש ארבעה יסודות שמנחים את דגל התורה, כמו אצל יעקב אבינו – שונאי עוול, עושי חסד, מצייתים לדעת תורה, ולא מחרחרי ריב. כך פעלנו בכל הארץ וזו גם דמותו של הרב דוד זלץ” – יו”ר סניף ‘דגל’ בביתר.

ח”כ אשר  הדגיש את הכפיפות המוחלטת של התנועה לגדולי ישראל ואמר: “יסוד היסודות זה הציות לגדולי ישראל שנראים שלא מבינים פוליטיקה ולא מבינים בדיוק את הפרטים – הם יודעים! הם מכוונים! הם מקבלים החלטות! וראינו את זה, בהחלטות עדינות ורגישות! של המפלגה לאורך כל תקופת הבחירות”.

ח”כ אשר התייחס בדבריו לראיון שקיים הערב יוחנן ויצמן, חבר מועצת עיריית ירושלים, במהדורה המרכזית של רדיו ‘קול חי’: “אני לא יודע כמה ממכם נחשפו, אבל היום דיבר חבר מועצה בעיר אחרת דברים… אני לא רוצה לדבר הרבה, אבל זה היה נשמע יותר עזר ויצמן מאשר הרב ויצמן…”

צפו.