חלק מהעובדים מבקשים להוציא צו לפירוק: חברת ‘סופר דרינק’ קרסה?

שייע קליין
|
ז' כסלו התשע"ט / 15.11.2018 21:22
חברת B&H, שרכשה לפני ארבע שנים את פעילותה של ‘סופר דרינק’ – עומדת בפני פירוק • שערי המפעל סגורים כבר שבועיים והמוצרים לא מגיעים לחנויות • בעלי החברה טוען: “אוהבים לנפח כל דבר, יש צפי לפתרון”

חברת ‘סופר דרינק’, הפופולארית מאוד במגזר החרדי, שוב בצרות: לפני כארבע שנים החברה קרסה ונרכשה על ידי חברת המשקאות הקלים B&H. מאז המשקאות משווקים תחת השם ‘סוויצ”. אולם כעת מתברר כי שינוי השם לא ממש עזר.

באתר ‘news1’ דווח היום (חמישי) כי 27 מעובדי החברה פנו לבית המשפט המחוזי בירושלים בדרישה לפרק את החברה, זאת משום שלטענתם היא קרסה והגיעה לחדלות פרעון.

לטענתם העובדים, 50 עובדי החברה לא קיבלו את משכורות אוקטובר ולא יקבלו גם את אלו של נובמבר, והחברה חייבת להם מאות אלפי שקלים בגין הפרשות סוציאליות. העובדים הוסיפו כי קיימת היתכנות לשימור המפעל כעסק חי, ומכירת החברה והמלאי במסגרת הליכי הפירוק הזמני.

במקביל, מבקש גם בנק מזרחי-טפחות, בהסכמת החברה, למנות כונס זמני לכל נכסיה המשועבדים של B&H. לטענת הבנק, החברה חייבת לו 13 מיליון שקלים.

בשיחה של ‘ישראל היום’ עם בעלי החברה, הרשי מרקוביץ – הוא הכחיש כי היא בבעיות וכי יש למנות לה מפרק.

“הכל יסתדר, בעזרת השם”, אמר. “בסך הכל, החסרתי חמישה ימי עבודה. העובדים מבקשים לפרק את החברה, אבל ברוך השם זה לא יצא לפועל. פה בישראל אוהבים לנפח כל דבר”.

לפי ‘ישראל היום’, בשבועיים האחרונים החברה שובתת פעילות, ומוצרי החברה אזלו מהמדפים. לטענת מרקוביץ, יש צפי לפתרון באופק.