“עקף בנתיב לא פנוי, בשפעת סם”: הנהג שהרג את המשפחה מואשם

יותר משבועיים לאחר התאונה הקטלנית בכביש 90: הפרקליטות הגישה כתב אישום חמור בגין הריגה נגד לורן אנקרי, שהתנגש חזיתית ברכבה של משפחת עטר והרג את כל שמונת בני המשפחה • בכתב האישום צוין: לאנקרי 22 הרשעות תעבורה קודמות
חיים טוויל
ז' כסלו התשע"ט / 15.11.2018 12:29

המשטרה סיימה לחקור את התאונה הקשה:  כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נהג הג’יפ שהתנגש חזיתית ברכב שבו נסעו שמונת בני משפחת עטר ז”ל מהיישוב פסגות, שנספו כולם בתאונה הקטלנית בכביש 90.

לנהג, לורן אנקרי, בן 52, מיוחסות עבירות של הריגה, עקיפה בדרך לא פנויה, נהיגה בשכרות והחזקת סם לצריכת סמים.

כתב האישום הוגש לאחר שבמשטרה אספו עדויות מכל הנהגים והנוסעים והממצאים בכביש.

במשטרה מציינים כי במהלך החקירה נדרשו בוחני תאונות הדרכים במרחב הנגב לחקור עדים ומעורבים רבים ובנוסף ניסוי שדה ראיה במקום התאונה, וללא הנהג. עוד נדרשו בוחני התנועה לסוגיית נהיגת הנהג תחת השפעת סם מסוכן. סוגיית התלקחות הרכב עדיין נבדקת בידי חוקר שריפות.

בכתב האישום נאמר, כי אנקרי נהג מכיון דרום לכיוון צפון כשבגופו נמצא סם מסוג קנאביס. לצדו של הנאשם ברכב ישבה אשתו, ובתו הקטינה שישבה במושב האחורי. באותה העת, נהג יריב עטר ז”ל ברכבו יחד עם שבעת בני משפחתו בכיוון ההפוך ובנתיב הנגדי של הנאשם.

בשלב מסוים של הנסיעה, החליט אנקרי לעקוף עם הג’יפ את הרכב שנסע לפניו בנתיב נסיעתו – ובקילומטר ה-216 בכביש הוא עבר עם הג’יפ לנתיב הנסיעה הנגדי, וזאת למרות שנתיב זה לא היה פנוי, משום שבאותו הזמן נסע בו הרכב של משפחת עטר.

לאחר ההתנגשות עלה הרכב של משפחת עטר בלהבות.

בכתב האישום צוין, כי לאנקרי 22 הרשעות תעבורה קודמות.

בתאונה הקטלנית נהרגו כל בני משפחת עטר: זוג ההורים יריב ושושי עטר וששת ילדיהם – יעקב ישראל, עטרת, איילה, מוריה, ידיד ואביגיל ז”ל.

בתגובה לכתב האישום, מסרו פרקליטיו של אנקרי, עו”ד אביעד חייט ועו”ד ינון הימן: “לשיטתנו כתב האישום לוקה בחסר רב וחורה לנו שצויינו עובדות וסעיפי אישום שלא יוכלו להחזיק מים מבחינה ראייתית. ככל שהליך ההוכחות יקודם, כך גם יכורסמו הראיות שגם כך בעוצמה חלשה. נלמד את חומרי החקירה ונדע להגיב בהתאם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות