אורן חזן: “בנט הוא ילד מגודל שכל מה שמעניין אותו זה תואר עצמי”

הח"כ מהליכוד: "הרפיסות ששידרנו וההתקפלות בפני החמאס כואבות" • גורמים בלשכת ראש הממשלה אומרים כי נתניהו יפגש עם בנט במסגרת סבב הפגישות עם כל ראשי סיעות הקואליציה - וידון בדרישתו
אריה ריבקינד
ז' כסלו התשע"ט / 15.11.2018 11:01

ח”כ אורן חזן תקף היום (חמישי) את השר נפתלי בנט ואמר כי אין סיבה ללכת לבחירות.

בראיון למרדכי גילת ותמר אלמוג ברשת ב’, אמר חזן: “מישהו התבלבל בממשלה – ההתפטרות של ליברמן לא פותרת את הבעיה, כי אנחנו עדיין במצב ביטחוני רגיש. הרפיסות ששידרנו וההתקפלות בפני החמאס כואבות.

“אני, בניגוד לילד המגודל בנט, שכל מה שמעניין אותו זה תואר עצמי, מחפש להביא בשורה לעם”.

לדבריו, “אם ראש הממשלה  ייקח את התפקיד ויביא לידי ביטוי את האמירה ‘מר ביטחון’ ויישם אותה, אין סיבה ללכת לבחירות. המציאות מדברת בעד עצמה – כולם ראו איך בשעה שחמאס מבצע פיגועים, המשכנו לאפשר לחמאס לעשות מה שהם רוצים. הם גבו קורבנות ואנחנו ירינו על קרשים”.

בתוך כך, גורמים בלשכת ראש הממשלה אומרים כי בנימין נתניהו ייפגש במהלך היום עם השר נפתלי בנט וידון עמו בדרישה לקבל את תיק הביטחון.

לדבריהם, נתניהו ייפגש היום עם כל ראשי סיעות הקואליציה כדי לגבש החלטה האם להמשיך ולקיים את הקואליציה או להקדים את הבחירות.

כזכור, אמש התכנסה סיעת “הבית היהודי” לישיבה בעקבות התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, במהלכה הצביעה הסיעה פה אחד בעד ההחלטה לדרוש את תיק הביטחון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות