אמסלם: “לתת פרס ליוצר המשבר? אסור לתת לבנט את תיק הביטחון”

ח"כ דודי אמסלם קרא לראש הממשלה שלא להיענות לדרישת הבית היהודי: "בנט סונט בשר הביטחון כבר שמונה חודשים זו חוצפה. צריך להשלים כמה משימות ואז ללכת לבחירות".
אריה ריבקינד
ז' כסלו התשע"ט / 15.11.2018 10:28

יושב ראש הקואליציה ח”כ דודי אמסלם קרא ב’הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’ שלא להעניק לנפתלי בנט את תיק הביטחון – ולמעשה ללכת לבחירות מוקדמות.

ח”כ אמסלם: “ההחלטות בפוליטיקה הן קרות ושכלתניות. אבל אם ראש הממשלה היה שואל אותי לתת לנפתלי בנט – את תיק הביטחון – אז לא. כי מי שחולל את המשבר הזה ויש לו מניות יסוד בנושא הוא נפתלי בנט.

“בנט סנט בשר הביטחון כבר למעלה משמונה חודשים. אני חושב שזו לא התנהגות קולגיאלית בתוך ממשלה. כך לפחות לפי סולם הערכים שלי. אם יש לך הערה, בשביל זה יש קבינט. אני שמעתי את השרה איילת שקד בטלוויזיה עוד לפני כל האירועים אומרת שצריך להחליף את שר הביטחון. זו חוצפה”.

על היכולת של הקואליציה לתפקד עם 61 חברי כנסת בלבד, אמר ח”כ אמסלם: “באופן בסיסי קשה לנהל כך קואליציה מבחינת הכנסת. אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה בכנסת מבחינת ההתנהלות של הח”כים. אני לא חושב שצריך ללכת לבחירות מחר בבוקר יש עוד כמה משימות, אבל לאחר מכן כן”.

גם בחשבון הטוויטר שלו, כתב אסמלם: “לא צריך לתת פרס למי שיצר את המשבר הנוכחי. אני מתנגד למינויו של נפתלי בנט לשר הביטחון”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות