נתניהו: “יש דברים חסויים ורגישים שאני לא יכול לשתף עם הציבור”

נתניהו תייחס באזכרה הממלכתית בשדה בוקר לביקורת נגדו: "בביטחון ישראל רב הנסתר על הגלוי. אני שומע את קולם של תושבי הדרום אבל אני רואה את התמונה הכוללת של הביטחון - שאיני יכול לשתף בה את הציבור שאני אוהב"
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשע"ט / 14.11.2018 11:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין והרמטכ”ל גדי איזנקוט משתתפים הבוקר (רביעי) באזכרה הממלכתית בשדה בוקר, לציון 45 שנה למותו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון.

נתניהו התייחס לביקורת נגדו, על רקע הפסקת האש עם חמאס – ואמר כי מנהיג נדרש לקבל החלטות בעת חירום, תוך שיקול דעת, ולדעת לקבל את הביקורת.

נתניהו אמר: “ברגעי מבחן, בן גוריון קיבל החלטות גורליות – לפעמים בניגוד לדעה הרווחת בציבור, אבל במשך הזמן ההחלטות האלה התבררו כנכונות”.

הוא הוסיף: “מנהיגות זה גם לעמוד מול ביקורת. אני שומע את קולם של תושבי הדרום, אבל יחד עם ראשי זרועות הביטחון אני רואה את התמונה הכוללת של הביטחון, כשאתה יודע דברים חסויים ורגישים שאינך יכול לחלוק אותם עם הציבור שאתה אוהב,  ובמקרה זה תושבי הדרום.

“אני שומע את קולם של תושבי הדרום, האמינו לי הם יקרים לי. דבריהם חודרים ללבי. הלוואי והייתי יכול לשתף את אזרחי ישראל בכל מה שאני יודע, אבל בביטחון ישראל רב הנסתר על הגלוי”.

ראש הממשלה הדגיש: “אויבינו התחננו להפסקת אש והם יודעים היטב למה. איני יכול לפרט את התכניות להמשך. אנחנו נקבע את התנאים והזמנים הנכונים לישראל והנכונים לביטחון אזרחינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות