אמו של החייל שנפצע קשה מהטיל באוטובוס: “תתפללו שיפקח עיניו”

החייל עבר שני ניתוחים משמעותיים כדי לייצב את מצבו • אמו: "זו הייתה הנסיעה הכי ארוכה בחיים שלי, מגן יבנה לסורוקה. זה היה סיוט"
חיים טוויל
ה' כסלו התשע"ט / 13.11.2018 15:51

החייל  שנפצע מפגיעת טיל נגד טנקים ששיגרו אתמול מחבלי חמאס, מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשמצבו מוגדר קשה.

אמו של החייל סיפרה היום (שלישי) לחברת ‘החדשות’, כיצד קיבלה את הבשורה על הפציעה של בנה הבכור.

“כל הזמן הזה לא ידעתי שהפצוע הוא הבן שלי”, אמרה. “כשהגעתי הביתה ראיתי חיילים ואת בעלי, וברגע שאמרו לי – דרשתי לראות אותו. זו הייתה הנסיעה הכי ארוכה בחיים שלי, מגן יבנה לסורוקה. זה היה סיוט”.

החייל עבר שני ניתוחים משמעותיים, כדי לייצב את מצבו. הוא עדיין מאושפז בטיפול נמרץ.

אמו פונה על הציבור: “אני מבקשת שתתפללו לשלום בני שיפקח את עיניו. מקווה שבערב זה יקרה”.

ארגון החמאס פרסם אמש תיעוד של שיגור הטיל לעבר האוטובוס ליד כפר עזה, בעוטף עזה.  הפיגוע התרחש סמוך לשעה 16:30. דקות לפני הפגיעה ירדו מהאוטובוס כ-50 חיילים. החייל שנפצע קשה עמד מחוץ לאוטובוס ונפגע מרסיס.

בית החולים סורוקה מסר הערב:

שיפור קל חל במצבו של החייל שפונה אתמול לסורוקה בעקבות פיצוץ האוטובוס. הוא ממשיך להתאושש מפציעתו הקשה ביחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבו יציב.

במהלך היממה האחרונה פונו לסורוקה 15 נפגעים – מתוכם 9 נפגעי גוף והאחרים נפגעי חרדה. שניים מתוכם מטופלים עדיין במלר״ד. אחד מהם הוא נהג האוטובוס שפונה בשעות הצהריים לביה״ח, לאחר שחש לא בטוב.

מצבו של הקצין שנפצע קשה מאד בתקרית בתוך הרצועה השתפר, לאחר ניתוח מציל החיים שעבר עם הגעתו לביה״ח. הוא הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ כללי למחלקה כירורגית. מצבו מוגדר כעת בינוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות