מצילים את כבוד החסידות • רבני חב”ד בירושלים: “להצביע לליאון”

אחרי שהאדמו"רים החליטו 'שב ואל תעשה' בבחירות לראשות העיר ירושלים - קוראים רבני חב"ד בירושלים לחסידים להצביע בסיבוב השני למשה ליאון • "יהודי שומר תורה ומצוות שיסייע למוסדות ופעילות חב"ד"
אריה ריבקינד
ה' כסלו התשע"ט / 13.11.2018 12:02

מצילים את כבוד החסידות: אחרי שהאדמו”רים החליטו ‘שב ואל תעשה’ בבחירות לראשות העיר ירושלים, מה שמסייע למועמד עופר ברקוביץ – קוראים רבני חב”ד בירושלים לחסידים להצביע בסיבוב השני עבור משה ליאון.

זקן חברי בית דין רבני חב”ד, הגאון רבי אברהם מיכאל הלפרין: “בהתאם להוראת כ”ק אדמו”ר על החובה להצביע בבחירות, יש להצביע עבור משה ליאון לראשות העיר – יהודי שומר תורה ומצוות שיסייע למוסדות ופעילות חב”ד בעיה”ק ירושלים”.

הגאון רבי טוביה בלוי, רבה של קהילת חב”ד בנווה יעקב: “חובה על אנ”ש והתמימים בירושלים להשמע להוראת כ”ק אדמו”ר להצביע ולהשפיע על בחירת ראש העיר. יש להצביע עבור מר משה ליאון שיסייע למוסדות ולפעילות של הפצת תורה יהדות וחסידות בירושלים עיה”ק”.

רב קהילת חב”ד ברמת שלמה, הגה”ח רבי יוסף יצחק הבלין, ביקש למסור לרבים השואלים, שצריך להשתתף בבחירות ולהשפיע גם על אחרים לבחור למעומד לראשות העיר משה ליאון.

בשבוע שעבר אמר נציג חב”ד ברשימת אגודת ישראל, יעקב הלפרין, על ההצבעה בסיבוב השני:  “בכדי לשמור על כבודה של חב”ד ולשמור על העצמה שלי בעשייה הירושלמית, אני קורא לכל ידידיי, חסידי חב”ד ואוהדי חב”ד – הצביעו ביום שלישי למשה ליאון לראשות העיר”.

עם זאת, לאחר הפרסום נמסר מראשי חב”ד בירושלים לחרדים 10: “עדיין לא החלטנו על תמיכה בליאון ולבקשת רבני חב”ד ירושלים, אנחנו ממתינים  להחלטת המועצת ולהחלטת אגודת ישראל”.

כאמור, לאחר ההחלטה ‘שב ואל תעשה’, הכריעו רבני חב”ד –  בהתאם להוראת הרבי מליובאוויטש זצ”ל כי חובה להצביע בבחירות – כי יש להצביע עבור ליאון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות