באמצע השוד בתחנת דלק: הבלשים זינקו מהמארב ותפסו את השודדים • צפו

הבלשים הצליחו לאתר את הכנופיה שביצעה מעשי שוד בתחנות דלק, החלו במעקב אחריה - עד הפשיטה • בלש: "אם לא היינו שם זה יכל להסתיים בפגיעה קשה במתדלק"
חיים טוויל
ד' כסלו התשע"ט / 12.11.2018 16:43

בלשי מג”ב  בדרום, בסיוע כוחות מיוחדים של מחוז דרום והיחידה האווירית, הובילו למעצרם ‘על חם’ של שלושה חשודים במהלך שוד מזוין של תחנת דלק במושב עוזה, לפני כשבועיים.

היום הגישה פרקליטות מחוז דרום כתב אישום נגד השלושה.

מספר מקרי שוד בשבועות האחרונים בדרום הארץ, שניים בתחנת דלק ביישוב חורה ושוד אחד בתחנת דלק בבאר שבע הובילו לפתיחת חקירה במשמר הגבול, במהלכה החלו להתחקות אחר 3 חשודים בביצוע השודים, תוך שימוש בכלי תקיפה.

בלילה שבין יום ראשון ושני לפני שבועיים, הצליחו הבלשים לאתר את הנאשמים שנסעו ברכב, לאחר ששינו לו את לוחיות הזיהו, ועקבו אחריהם לתחנת הדלק במושב עוזה.

בשלב מסוים הבחינו הכוחות בשודדים שהגיעו עם רכבם לכניסה לחנות הנוחות, כשפניהם מכוסים בכובעי גרב. הם איימו על המתדלק, תוך שימוש במספריים אותן הצמידו לגופו, ויחד איתו נכנסו לחנות הנוחות.

ברגע הזה ניתנה הפקודה לשוטרי מג”ב שהיו ערוכים בכוחות מתוגברים במקום – לזנק.

הכוחות, שחסמו את רכבם של הנאשמים, מחשש שימלטו בנסיעה, הביאו למעצרו של נאשם אחד במקום, כשאחר שניים התבצע מרדף רגלי, בסיומו נעצרו.

בכתב האישום שהוגש היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, מייחסים במשטרה ל-3 הנאשמים, תושבי חורה בשנות ה-20, ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, הפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו, ושינוי זהות רכב.

“התחקנו אחר החשודים במשך זמן ממושך באיזור הדרום עד שהגענו אחריהם לתחנת דלק בכניסה למושב עוזה”, סיפר אחד הבלשים. “בתחנת הדלק הבחנו בחשודים חמושים בכלי תקיפה שניסו להיכנס לחנות הנוחות תוך איומים על המתדלק. ברגע הזה ניתנה הפקודה לבצע את המעצר, נסענו במהירות עם הניידות, חסמנו את החשודים ולאחר מרדף רגלי אחר שניים מהם הבאנו למעצרם של כל השלושה”.

הוא הוסיף: “אם לא היינו שם זה יכל להסתיים בפגיעה קשה במתדלק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות