“שלא תהיה עיר האלוקים מושפלת” • נדיר: ב’מיר’ סיימו מוקדם

הסיבוב השני בירושלים: ב'מיר' סיימו השיעורים באורח נדיר מוקדם, בשל 'כינוס חיזוק' לטובת בחירת משה ליאון • "שלא תהיה עיר האלוקים מושפלת וח"ו לא יתבעונו על כל חילול שבת ותועבה" • הגר"ח קנייבסקי וחכם שלום צפויים להשתתף בעצרת שתתקיים הערב בכותל "למען הצלחת המערכה"
אריה ריבקינד
ד' כסלו התשע"ט / 12.11.2018 13:00

פחות מיממה לסיבוב השני: הערב (שני) צפויים הגר”ח קנייבסקי וחכם שלום כהן, לצד רבנים וראשי ישיבות, להשתתף בעצרת תפילה מיוחדת שתתקיים בכותל המערבי בשעה 20:30, “למען הצלחת המערכה על קדושת ירושלים”.

בישיבת ‘מיר’ – הישיבה הגדולה בעולם – הממוקמת  בשכונת בית ישראל בירושלים, מקיימים בצהרים כינוס תמיכה במועמד משה ליאון, המתמודד מול עופר ברקוביץ על ראשות עיריית ירושלים.

בשל הכינוס, הסתיימו השיעורים באורח נדיר ומיוחד בשעה 12:35, בכדי לאפשר לבני הישיבה להשתתף בכינוס.

צילום יהודה קריאף

ראש הישיבה, הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל, כתב תחת הכותרת “עת לעשות לה’ הפרו תורתיך” – מכתב מיוחד לתלמידי הישיבה: “אחרי שזקני ישראל יצאו מגדרם וטרחו בגופם להזהיר בחריפות על גודל החיוב לפעול בכל היכולת ולהצביע לראשות העירייה למר משה ליאון והוסיפו את ברכתם הנדירה על כל השותף והמסייע בזה, הרי כל הנמנע או המטיל ספק  או דופי בדבריהם הרי הוא בכלל מחלל שם שמים”.

ראש הישיבה הוסיף: “שח”ו לא נהיה מהצועקים לשעבר, שלא תהיה עיר האלוקים מושפלת וח”ו לא יתבעונו על כל חילול שבת ותועבה רח”ל”.

כינוס החיזוק מתקיים ברחבת בית המדרש ‘פרידמן’, החל מהשעה 12:40, בהשתתפות ראשי הישיבה ואלפי התלמידים.

משה ליאון, ישיבת  מיר

משה ליאון, ישיבת  מיר

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך הפכו הקצאות ותקציבים לקדושת ירושלים?
    12/11/2018 23:16
    חילול ד'
  1. בציבור החרדי יעריצו מישהו שלא שומע בכי תינוק בזמן לימודו, אבל כשזה מגיע לכסף זה כבר לא ביטול תורה.

  2. איך הפכו הקצאות ותקציבים לקדושת ירושלים?
    12/11/2018 23:17
    חילול ד'
  3. בציבור החרדי יעריצו מישהו שלא שומע בכי תינוק בזמן לימודו, אבל כשזה מגיע לכסף זה כבר לא ביטול תורה, ועוד מגייסים לזה את גדולי הרבנים.